Botnevik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei hei, leter etter et program som gjør det slik at jeg kan spille, på en skjerm, mens jeg snakker på msn eller er på nettet på en annen skjerm samtidig.. noen som har noen tips? problemet er bare at det legger seg ned hvis jeg trykker på skjerm 2, spillet altså. (cs:s, btw) kjører vista 32 bit akkurat no, men skal strx bytte til 64 bit. jeg vet at dere på forumet er gode på slike ting så håper noen kan hjelpe meg Botn3vik# Lenke til kommentar
Medisin Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Du trenger ikke noe program til dette vel?. Om man utvidet skrivebordet med skjerm2 så er det bare å dra over msn, explorer/firefox osv.. til skjerm2. Så starter man spill som sikkert vil kjøre på skjerm1. Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 problemet er bare det at når du trykker på msn, så legger spillet seg ned! Lenke til kommentar
moskito Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ihvertfall i counter strike kan du gjøre sånna t spillet åpner seg i en firkant du kan dra rundt på skrivebordet og ha full kmontroll over alle andre ting imens du spiller. Tror dette går på andre spill også Lenke til kommentar
TG10 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Prøv å ikke kjøre spillet i fullskjerm-modus. Som oftest kan det stilles inn i Options inne i spillet Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Som allereie sagt, så skal det å køyre spelet i "Windowed Mode" fikse 'problemet' ditt - om eg har forstått det riktig. Dei fleste spel har ein innebygd 'option' for dette, imens andre ikkje har det. Nokon spel, til dømes Call of Duty, må ein gå inn i noko som kalas 'console' for å endre disse innstillingane. I denne 'consolen' så kan du endre innstillingar i spelet via kommandoar. Om det er Call of Duty det er snakk om, så er kommandoen føljande: Trykk '|' for å komme inn i 'consolen', knappen til venstre for 1. (Husk å huke av for "Enable Console" i "Multiplayer Options".) Skriv deretter inn: '/r_fullscreen 0 ' og trykk Enter. Dette setter innstillinga for fullskjerm til '0', som i ikkje noko fullskjerm. Skriv deretter inn: 'vid_restart' Dette restarter de grafiske innstillingane i spelet, slik at den tidligare kommandoen blir tatt i bruk. (Om eg ikkje tar heilt feil..) NB: Ikkje bruk ' i console-kommandoane. Håpar eg klarna opp i noko. PS: Om du vil ha fullskjerm tilbake igjen, skriv berre: /r_fullscreen 1, og vid_restart. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Mange programmer kan kjøres i skjermens oppløsning i windows mode. Da blir vinduet akkurat for stort for skjermen hvis man medberegner rammen rundt. Det finnes programmer som "omplasserer" vinduet slik at rammen kommer utenfor skjermen på alle sider, slik at spiller fremstår som det er i fullscreen. Jeg benytter dette selv på flere spill, og benytter da Gamers Window Relocator. Kjekk liten sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå