Gå til innhold

Forumquiz for store og små!

Programvare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den burde hatt med litt mer spørsmål som refererer til episke tråder/personer/hendelser fra forumets briljante fortid. Navn på kategorier og skribenter innen underfora og slikt er litt kjedelig å svare på. Rundt hundre spørsmål om alt fra mulig fra "mulig vi kline vilt, hvem vet" eller Dahles sykkeltur til Cre8ive's forsøk på å menge seg i SO hadde vert noe. Fem sekunder ekstra per side hadde også vert greit for de litt mer løsemiddelskadete av oss.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Jeg er enig med deg Fargoth, men all epic skjer i OT-delen og hele quizen hadde blitt en OT-quiz.
Jeg ser den, men mye har skjedd også i kategorier utenom OT. Hadde det forresten vert mulig å kode inn en sperre slik at man ikke kan ta testen mer enn en gang? Nå kan man ta testen så mange ganger man vil, og prøve å feile helt til man får en god score -for så å laste den opp. Ellers var det en flott test, og jeg skulle gjerne likt å få sett kildekoden også. Det er tross alt et IT-forum. ;) Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Så jeg kan ikke ta den en gang til for å så publisere den for å få bedre score?

Blir egentlig litt feil å gjøre det slik. Testen er for å sjekke hvor mye kunnskap man har om forumet, og det gjøres ved å ta testen. Du kan godt øve deg på spørsmålene og svarene, men det vil bli urettferdig at du plutselig får mye høyere score enn de andre. :) Så vi har blitt enige om at det bør kunn lastes opp score èn gang per ip-addresse.

Lenke til kommentar
Den burde hatt med litt mer spørsmål som refererer til episke tråder/personer/hendelser fra forumets briljante fortid. Navn på kategorier og skribenter innen underfora og slikt er litt kjedelig å svare på. Rundt hundre spørsmål om alt fra mulig fra "mulig vi kline vilt, hvem vet" eller Dahles sykkeltur til Cre8ive's forsøk på å menge seg i SO hadde vert noe. Fem sekunder ekstra per side hadde også vert greit for de litt mer løsemiddelskadete av oss.

Hahaha. Vil ha flere av dem ja. Saluttknalls tråder, "Jeg har fått kjæreste" og "Ananas(?) i vagina" er jo faen meg episke tråder opphøyd i 1337!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...