Gå til innhold

Forumquiz for store og små!

Programvare

Anbefalte innlegg

Programvare & The Prophet presents: Forumquiz for store og små!

169hv0l.jpg

Om testen:

Dette er da forumets (u)offisielle forumquiz. Det er en test skapt og utformet av forumbrukerene The Prophet og Programvare. TP har stått for programmering og ordning og P har brukt sin dyrebare tid til å lage spørsmålene. Det er 20 spørsmål som skal besvares. Spørsmålene kommer fra mange forskjellige deler av forumet og er varierte. Vi håper at våre kjære forumbrukere vil kose seg med denne testen og at vi får positiv respons på den.

Det tekniske:

Selve testen er en exe-fil du kan laste ned og kjøre i de aller fleste Windows-systemer. Dessverre har vi ikke laget støtte for Linux enda, men det er mulig den vil fungere i Wine.

Det er et highscoresystem, så når du har tatt testen kommer scoren din på en liste du enkelte kan finne i testen. Dermed har vi muligheten til å se hvem som sitter på mest kunnskap om forumet. Vi håper selvsagt med dette at ingen jukser ved å sjekke forumet underveis eller utnytte eventuelle bugs som måtte eksistere. Det er derfor det er en timer med i testen. Det vil bestå 5 sider med 4 spørsmål per side, der du har 30 sekunder på å svare på én side.

Til slutt:

Vårt ønske er at ingen skal føle seg krenket eller fornærmet på noen måte, og at vi ikke bryter noen forumregler ved en slik test. Hvis noen føler seg støtt må de bare si ifra på PM til Programvare eller The Prophet, så skal vi diskutere oss fram til en løsning.

Ingen dyr eller nerder ble skadet under produksjonen av denne testen.

Nedlastningslenker:

Exe-fil

Komprimert zip-fil

Komprimert zip-fil

For dere med feilmelding.

Lykke til! Og ikke minst, ha det gøy!

Ærbødigst, The Prophet & Programvare

Endret av Sado-Jon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Møtte problem med en gang, sto at jeg ikke hadde nett tilgang, men det har jeg vet du ;)

Wtf? Hmm. Internett-greiene var for sikkerhetsmessige grunner, og har funket for alle jeg har spurt. Men jeg kan ta det vekk. brb 5 min

Møtte problem med en gang, sto at jeg ikke hadde nett tilgang, men det har jeg vet du ;)

Også, lasta du ned som zip fil? I tilfellet, pakka du den ut? Det må du, nok

Lenke til kommentar
Alright, for dere som har ICMP-feil, så burde dette funke:

http://hardstyle.navhost.com/Diskusjonquiz...0ICMP-feil).exe

EDIT: Fikk høre at dere må starte programmet som administrator. Prøv det før dere laster ned ekstraversjonen jeg laget til dere som har problemet.

Den fungerte, og jeg tror ikke jeg er administrator på PC-en jeg er på nå.

Men fikk 13/20 med litt småsøking ved siden av her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...