-Léon- Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Vet at Supreme Commander har den funksjonen, selv om jeg ikke får den til å funke. OS er Vista x64 Ultimate, har god nok pc for det men skjer ikke noe når jeg haker av den funksjonen inni spillet. Leste litt rundt og andre får det heller ikke til, er noe med Vista visst, og fikk inntrykk av at MS ikke har planer om å rette eller fikse på det i nærmeste framtid. Vet ikke om dette stemmer men høres nokså kjipt ut. Så derfor håpet jeg på om noen kunne anbefale et annet spill som jeg kan bruke begge skjermene mine på. (Ikke nevn WoW ;p) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Flight Simulator X Lenke til kommentar
koots Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Flight Simulator X Var det jeg skulle svare når jeg så tråden, Flight Simulator spillene kan bruke dual screen, men det er ikke en option man klikker på. Man må spille i windowed mode og så dra vinduet over begge skjermene. Man har da f.eks. instrumenter på en skjerm og det man ser av verdenen utenfor på en annen. Det samme skal gå an i WoW også. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) World In Conflict fungerer det(laster du ned nyeste patch kan man også velge åssen oppløsning man skal ha på hver skjerm), Burnout Pardise har innlagt støtte for det, men det fungerer ikke helt. Endret 13. april 2009 av MrLG Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Dette har dualscreen http://playdualscreen.com/ClearTheSwarm.php (vet ikke hva det er). Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Dette har dualscreen http://playdualscreen.com/ClearTheSwarm.php (vet ikke hva det er). Arti spill ;p Har prøvd WiC og eneste som skjer når jeg enable 2 skjermer er at de blinker litt og så skjer det ingenting, utennom at den spør om jeg vil lagre instillingene. Noen andre som har fått til å spille WiC med to skjermer? Med Vista x64. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Burnout Paradise Ultimate Box (native støtte for både dual og tripple) Stalker Clear Sky Crysis + Warhead World of Warcraft Har jeg sett isåfall med dual og tripplescreen. Man kan nok kjøre de fleste spill i dual/tripple uten store problemer ved å google litt Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Fikk til dual screen på WiC men er jo bare multiplayer det funker på :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå