Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Unormalt å stramme lår når man runker?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Hei, er det unormalt/skadelig å stramme lårene under runking? Føler orgasmen blir så mye kraftigere enn om jeg er helt avslappet. Ikke minst synes jeg det er vanskeligere å få orgasme når jeg er helt slapp.

Takk for svar på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_jeansgutt20_*
Hei, er det unormalt/skadelig å stramme lårene under runking? Føler orgasmen blir så mye kraftigere enn om jeg er helt avslappet. Ikke minst synes jeg det er vanskeligere å få orgasme når jeg er helt slapp.

Hei!

Dette er helt normalt. Strammer låra selv også, får mye sterkere orgasme da:) Når jeg kommer ekstra sterkt får jeg ufrivillige stramminger / kramper i låra under orgasme.

Bare stram låra hvis dette gjør orgasmen din sterkere:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-189621

Hei!

Dette er helt normalt. Strammer låra selv også, får mye sterkere orgasme da:) Når jeg kommer ekstra sterkt får jeg ufrivillige stramminger / kramper i låra under orgasme.

Bare stram låra hvis dette gjør orgasmen din sterkere:)

"Når jeg kommer ekstra sterkt får jeg ufrivillige stramminger / kramper i låra under orgasme."

Welcome to my world :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg tror ikke det er unormalt, det er iallefall ikke farlig.

Jeg er jente, og jeg gjör det også.

Orgasmen blir sterkere, og jeg kommer raskere når jeg strammer lårene.

*snip*

Hvordan? Ligge helt " stivt " ut med føttene og stramme låra? ;)

Endret av hernil
Lenke til kommentar
Gjest JohansenTurbo

Nei det kan da ikke vært farlig.

Men jeg har fått muskelstrekning flere ganger ...

Det gjør så vondt at jeg blir liggende og vri meg hard i senga, men det nu har nu jeg ikke hatt sex enda :p

Lenke til kommentar
Gjest Gjests

er jente.. alltid når jeg onanerer strammer jeg låra og holder pusten.. hjelper;) blir mye sterkere! hehe

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_*

Runker å strammer låra hardt når orgasmen nærmer seg, spenner låra så hardt at kroppen spennes i bue, bare hælene å skulderene ligger nede på sengen. holder samtidig pusten, dette forsterker orgasmen helt sinnsykt:)

Bare slapp av å spenn låra for bedre å sterkere orgasmer:)

Lenke til kommentar
Hvorfor er folk alltid så opptatt av hva som er normalt og ikke? Så lenge du vet at det du gjør ikke er dumt eller har negative konsekvenser, hvorfor la være? Det er ikke om å gjøre å være mest normal, men å være individuell.

Der har du ett godt poeng, ikke bry seg om hva andre gjør og synest.

Gjør som du vil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...