Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei, er det unormalt/skadelig å stramme lårene under runking? Føler orgasmen blir så mye kraftigere enn om jeg er helt avslappet. Ikke minst synes jeg det er vanskeligere å få orgasme når jeg er helt slapp. Takk for svar på forhånd. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 ... Nei... Slutt å bekymre deg over alt mulig. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Unormalt? Hvem kan si hva som er normalt eller ikke ? Uansett. Så hvis du føler at orgasmen blir kraftigere og du liker det sånn. Hvorfor ikke bare fortsette med det? Og nei det er ikke farlig å stramme lårene når man runker . Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg tror ikke det er unormalt, det er iallefall ikke farlig. Jeg er jente, og jeg gjör det også. Orgasmen blir sterkere, og jeg kommer raskere når jeg strammer lårene. Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_* Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei, er det unormalt/skadelig å stramme lårene under runking? Føler orgasmen blir så mye kraftigere enn om jeg er helt avslappet. Ikke minst synes jeg det er vanskeligere å få orgasme når jeg er helt slapp. Takk for svar på forhånd. Hei! Dette er helt normalt. Strammer låra selv også, får mye sterkere orgasme da:) Når jeg kommer ekstra sterkt får jeg ufrivillige stramminger / kramper i låra under orgasme. Bare stram låra hvis dette gjør orgasmen din sterkere:) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er helt normalt og er helt uskadelig. Kommer selv mye fortere om jeg strammer lårene, perfekt for en kjappis Lenke til kommentar
Gjest Bruker-189621 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei, er det unormalt/skadelig å stramme lårene under runking? Føler orgasmen blir så mye kraftigere enn om jeg er helt avslappet. Ikke minst synes jeg det er vanskeligere å få orgasme når jeg er helt slapp. Takk for svar på forhånd. Hei! Dette er helt normalt. Strammer låra selv også, får mye sterkere orgasme da:) Når jeg kommer ekstra sterkt får jeg ufrivillige stramminger / kramper i låra under orgasme. Bare stram låra hvis dette gjør orgasmen din sterkere:) "Når jeg kommer ekstra sterkt får jeg ufrivillige stramminger / kramper i låra under orgasme." Welcome to my world Lenke til kommentar
kråkemåke Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) .... Endret 11. mai 2010 av kråkemåke Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvorfor er folk alltid så opptatt av hva som er normalt og ikke? Så lenge du vet at det du gjør ikke er dumt eller har negative konsekvenser, hvorfor la være? Det er ikke om å gjøre å være mest normal, men å være individuell. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jeg tror ikke det er unormalt, det er iallefall ikke farlig. Jeg er jente, og jeg gjör det også. Orgasmen blir sterkere, og jeg kommer raskere når jeg strammer lårene. *snip* Hvordan? Ligge helt " stivt " ut med føttene og stramme låra? Endret 2. august 2010 av hernil Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Obs, feil del av forumet Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg kommer ikke hvis jeg har slappe lår. Det er helt normalt. Lenke til kommentar
Gjest JohansenTurbo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nei det kan da ikke vært farlig. Men jeg har fått muskelstrekning flere ganger ... Det gjør så vondt at jeg blir liggende og vri meg hard i senga, men det nu har nu jeg ikke hatt sex enda Lenke til kommentar
Gjest Gjests Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 er jente.. alltid når jeg onanerer strammer jeg låra og holder pusten.. hjelper;) blir mye sterkere! hehe Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Stramme låra, strekka ut beina, holde pusten... Funker fett! *Thumbs up* Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 ohh noes stramme lår løp for livet! herregud ta deg sammen mann Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Strammer selv lårene mens jeg runker. Kan bli ganske sliten i lårene noen ganger.. xD Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_* Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Runker å strammer låra hardt når orgasmen nærmer seg, spenner låra så hardt at kroppen spennes i bue, bare hælene å skulderene ligger nede på sengen. holder samtidig pusten, dette forsterker orgasmen helt sinnsykt:) Bare slapp av å spenn låra for bedre å sterkere orgasmer:) Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hvorfor er folk alltid så opptatt av hva som er normalt og ikke? Så lenge du vet at det du gjør ikke er dumt eller har negative konsekvenser, hvorfor la være? Det er ikke om å gjøre å være mest normal, men å være individuell. Der har du ett godt poeng, ikke bry seg om hva andre gjør og synest. Gjør som du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg