roen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 HEI!! Når jeg skal se på filmsnutter som jeg har filma med kamera mitt på ps3en så hakker filmene en del. Hva kan være feil da? Lenke til kommentar
My War Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Da er det kameraet som er feil, men hvis du beveger på kameraet da du filmer, vil filmen bli litt hakkete. Lenke til kommentar
roen Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Da er det kameraet som er feil, men hvis du beveger på kameraet da du filmer, vil filmen bli litt hakkete. Jeg prøvde og se på den film snutten med bjørnen som kommer orginalt med pcen min.. og den hakker også.. er det fordi jeg ser på filmene gjennom nettverket mitt? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 en av tre grunner vil jeg tro.. dårlig hardware (spes om du har et sånt nytt hd-kamera så vil du sikkert kunne få hakking på en slakk laptop) dårlige nettverk(trådløst) sær kodek eller noe på filmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå