gislegutt Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei, før jul så kjøpte jeg meg ein mini pc acer one. Men for rundt en uke siden så klarte jeg å søle noe på tastaturet å nå er alt seigt som bare pokker. Er det vanskelig å skru opp pcen for å ta ut tastaturet å rense det uten at hele pcen blir fucka? Noen som har noe tips å som eventuelt har gjort det selv som kan si noe om hva jeg ikke bør gjøre å bør gjøre osv. På forhånd takk. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Å ta ut tastaturet er en veldig enkel prosedyre. Mener at du slipper å skru ut noen skruer på undersiden, men hvis tastaturet sitter veldig godt fast så er det mulig at jeg tar feil så vær forsiktig. Du finner tre små låsetapper helt i overkant av tastaturet, en over F1 og F2, en over F8 og en over «Pause/Break» og «Ins»-tastene. Disse presses inn slik at tastaturet kommer løst. Løft forsiktig tastaturet. Dersom du løfter det etter tastene, vil de antageligvis ramle av — så prøv å ikke gjør det. Skulle en tast eller to løsne, kan du prøve å trykke dem fast igjen ved å presse dem rett ned på plass. Lenke til kommentar
gislegutt Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Å ta ut tastaturet er en veldig enkel prosedyre. Mener at du slipper å skru ut noen skruer på undersiden, men hvis tastaturet sitter veldig godt fast så er det mulig at jeg tar feil så vær forsiktig. Du finner tre små låsetapper helt i overkant av tastaturet, en over F1 og F2, en over F8 og en over «Pause/Break» og «Ins»-tastene. Disse presses inn slik at tastaturet kommer løst. Løft forsiktig tastaturet. Dersom du løfter det etter tastene, vil de antageligvis ramle av — så prøv å ikke gjør det. Skulle en tast eller to løsne, kan du prøve å trykke dem fast igjen ved å presse dem rett ned på plass. Ah så en trenger ikke å skru opp noen skruver, bare ta opp de tappene så kan jeg ta ut tastaturet uten noe mere vissvass? Genialt. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er temmelig sikker på det ja, har dog ikke pc'en foran meg så jeg er ikke 100% sikker. Lenke til kommentar
gislegutt Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Funka som ein drøm. Fikk "vaska" tastature å nå ekke tastene seige lengre:P Takker:D Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det høres bra ut! Bare hygggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå