Kimelimm Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei! Jeg vet ikke hvor dette skal, men det er en liten ting kanskje dere kunne vurdert? Det er et "rep" system, altså reputation. Det går ut på at hvis la oss si at en Herman hjelper Børre, så kan Børre trykke på "+rep" og da får Herman poeng for å ha hjulpet Børre. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg føler det hadde vært fint å hatt det, så man kunne sammnelignet, og sett hvem som var seriøse osv? Bare tenkte å lufte den idèen. I og med at jeg kjedet meg... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Mener dette har blit tatt opp før og jeg tror svaret ble nei fordi det ville bli så mye styr og knot i trådene. MEN vi har "reputation-system" på trådene, du kan gi trådene en karakter i form av stjerner Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Å? Ser ikke det noe sted jeg. :S Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ser ut til at det ikke er på alle tråder, men her kan du se et eksempel. Øverst i det første innlegget står det "Rangering", der kan du gi tråden stjerner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 La oss styre unna slikt. Selvtilliten min tillater meg ikke å støtte slike popularitetskonkurranser. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Tørr å ikke tenke på hvordan det vil gå med et reputation system i for eksempel religion og livssynskategorien. Der krangler de jo allerde som bare det og om alle som er ueninge med hverandre der skal begynne å gi stemmer til hverandre. Foretrekker det slik vi har det nå. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Et slikt system kan faktisk "belønne" usakligheter når det kommer til politiske/religiøse/etiske spørsmål, da man gir rep fordi man er enig, uansett hvor usaklig innlegget kan være. Alt som fremmer hjelpeviljen hos folk er egentlig bra, men samtidig skal man ikke hjelpe kun for rep-ens skyld. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Et slikt system ligger inne, men det er ikke aktivert. Heldigvis. Det er nok kameraderi på dette forumet fra før av. Dette kommer det ikke noe godt ut av. Støttes ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg