Skogli Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Jeg vet ikke om dette er rette plassen å poste å poste dette, men skitt heller, jeg prøver meg. Poenget med denne posten er at du som bruker skal komme med dine forslag på "trucker" musikk. Som f.eks: Dave Dudley ~ Six Days On The Road Sangene blir sortert etter artist A AC/DC - Highway To Hell ----- Alan Jackson - Good Time ----- Alabama - Roll on 18 wheeler ----- Aaron Watson - Diesel Driving Daddy B Backman Turner Overdrive - Roll On Down The Highway ----- Betty Harrison - Truck Drivers Blues ----- Brad Paisley - Mud On Tires C C. W. McCall - Convoy C. W. McCall - Wolf Creek Pass C. W. McCall - Four Wheel Drive ----- Commander Cody - Hot Rod Lincoln ----- Cord Lund - Truck Got Stuck D Dave Dudley - Six Days On The Road Dave Dudley - Rolaids Doan's Pills and Preparation H Dave Dudley - How Fast Them Trucks Can Go ----- David Lindley - Mercury Blues G George Thorogood - Gear Jammer J Jerry Reed - Eastbound and Down Jerry Reed - Legend of Jesse James L Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Lynyrd Skynyrd - They Call me the Breeze M Moe Bandy & Joe Stampley - Roll On Big Mama R Red Simpson - I'm a Truck ----- Red Sovine - Six Days On The Road Red Sovine - Truck Drivin' Son Of A Gun Red Sovine - Teddy Bear Red Sovine - Phantom 309 ----- Rob Anthony - Life Of A Truck Driver ----- Roger Miller - King Of The Road S Slim Dusty - Lights On The Hill W Weird Al - Truck Driving Song ----- Willie Nelson - On the Road Again Kom med forslag så skal jeg poste dei på førsteposten. Endret 18. april 2009 av Skogli Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Ok mye mer kommer det. Jeg har søkt litt etter sanger nå, men finner ikke så mange flere for øyeblikket. Hvis du har noen så bare si ifra. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Jerry Reed - Eastbound and Down Dave Dudley - How Fast Them Trucks Can Go Brad Paisley - Mud On Tires Endret 13. april 2009 av trn100 Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Jerry Reed - Eastbound and DownDave Dudley - How Fast Them Trucks Can Go Brad Paisley - Mud On Tires Takker, disse er nå lagt til i lista. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Noe av Mötorhead hvertfall. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Kom med sangtitler så hiver jeg dem inn. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Den ligger på grensen etter min mening, men jeg tar den med. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Willie Nelson - On the Road Again Disse må sjekkes ut på spotify, ser ut til å være noen koselige sanger her ja. Hva med John Denver - Country Roads? Eller bommer den? Endret 13. april 2009 av GullLars Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Den hadde jeg glemt! Bare til å høre på de, jeg koste meg i noen timer når jeg fant de første. Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Lynyrd Skynyrd med They call me the breeze og Sweet home Alabama Samt Roll on down the highway med Bachman TurnerOverdrive og Alan Jackson's Goodtime. Edit: Glemte Roger Miller: King of the road, kanskje litt mer hobo musikk, men er så koselig at den må høres når du farter på veien uansett. Endret 13. april 2009 av Alkaw Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Canned heat - on the road again Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Etter en liten runde på youtube så fant jeg noen nye favoritter, jeg setter de overnevnte på listen. Takk for forslagene, keep em' coming! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Fin liste her: http://blogcritics.org/archives/2005/03/30/104156.php Burde kanskje ta med DDE m. E6 også? Endret 14. april 2009 av trn100 Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) David Lindley - Mercury Blues George Thorogood - Gear Jammer Commander Cody - Hot Rod Lincoln (den finnes i utallige cover versjoner -Asleep At The Wheel - Bill Kirchen - blant annet ) Endret 14. april 2009 av SteinErik Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jerry reed! Jerry reed - Convoy ( finne også i nyere versjoner ) Jerry reed - Legend of jesse james Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Nye forslag er lagt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå