Ålgård Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg kjøpte meg nettopp en ny pc til 13k. Alt er nytt å skal funke som det skal. Men når jeg kobler skjermen til pcen, da kommer det "no signal" Har prøvd me andre skjermer også, Prøvde å koble en DVI-Adapter til en gammel skjerm. Da kom det heller ingen reaksjon. Skjermkortet, blinket rødt i begynnelsen, men da tok jeg ut skjermkortet å satt det inn igjen, da kom det grønt lys, å alt skal da være i orden. Prøvde også å koble den til tv`en, men da reagerte den heller ikke. Noen som vet hva som er gale ? Kan det være skjermen, eller DVI-Adepter`n ? Takker for alle som tar seg tid til å svare. Mvh Ålgård Lenke til kommentar
olahe Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg kjøpte meg nettopp en ny pc til 13k. Alt er nytt å skal funke som det skal. Men når jeg kobler skjermen til pcen, da kommer det "no signal" Har prøvd me andre skjermer også, Prøvde å koble en DVI-Adapter til en gammel skjerm. Da kom det heller ingen reaksjon. Skjermkortet, blinket rødt i begynnelsen, men da tok jeg ut skjermkortet å satt det inn igjen, da kom det grønt lys, å alt skal da være i orden. Prøvde også å koble den til tv`en, men da reagerte den heller ikke. Noen som vet hva som er gale ? Kan det være skjermen, eller DVI-Adepter`n ? Takker for alle som tar seg tid til å svare. Mvh Ålgård du har ikke ekstra sjermkort for da har du to plasser du kan koble den inn vis du har det prøv den andre Lenke til kommentar
moskito Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg hadde samme problem, Jeg prøve å ta ut skjermkortet og bruke hovedkortet som skjermkort bare for å skjkke om det var skjermkortet som var problemet. Det virket da , så jeg kjøpte nytt skjermkort. og da virket alt igjen. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Sjekk ATX kontakten på hovedkortet. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Husket å koble strøm til skjermkortet om det trengs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå