Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

"No Signal" når jeg kobler den nye pcen til skjermen!

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg nettopp en ny pc til 13k. Alt er nytt å skal funke som det skal. Men når jeg kobler skjermen til pcen, da kommer det "no signal" Har prøvd me andre skjermer også, Prøvde å koble en DVI-Adapter til en gammel skjerm. Da kom det heller ingen reaksjon. Skjermkortet, blinket rødt i begynnelsen, men da tok jeg ut skjermkortet å satt det inn igjen, da kom det grønt lys, å alt skal da være i orden. Prøvde også å koble den til tv`en, men da reagerte den heller ikke.

Noen som vet hva som er gale ? Kan det være skjermen, eller DVI-Adepter`n ?

Takker for alle som tar seg tid til å svare.

Mvh Ålgård

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte meg nettopp en ny pc til 13k. Alt er nytt å skal funke som det skal. Men når jeg kobler skjermen til pcen, da kommer det "no signal" Har prøvd me andre skjermer også, Prøvde å koble en DVI-Adapter til en gammel skjerm. Da kom det heller ingen reaksjon. Skjermkortet, blinket rødt i begynnelsen, men da tok jeg ut skjermkortet å satt det inn igjen, da kom det grønt lys, å alt skal da være i orden. Prøvde også å koble den til tv`en, men da reagerte den heller ikke.

Noen som vet hva som er gale ? Kan det være skjermen, eller DVI-Adepter`n ?

Takker for alle som tar seg tid til å svare.

Mvh Ålgård

du har ikke ekstra sjermkort for da har du to plasser du kan koble den inn vis du har det prøv den andre ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...