ocvmelbye Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei. Jeg har et domene som jeg skal bruke til FTP. Jeg bruker fortiden Serv-U, men dette virker ikke slik som det skal. Serveren detter ut ofte, men dette varer bare i 1 sekund så er den online igjen. Det jeg tenkte er å ha en side med log in som linker videre til HDDen min. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Kan litt microsoft visual web developer om dette er til noe hjelp. takk på forhånd Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Serv-U burde da virke helt greitt den. Personlig så er jeg ikke sikker på at problemet ligger akkurat der, kan like gjerne være et annet sted i kjeden. Men du kan eventuelt prøve en annen ftp-server, mulige alternativ finner du listet på denne siden. En ftp-server har alt du trenger for å kunne logge deg inn med en ftp-klient, så du trenger ikke noen ekstra side for innlogging. Ønsker du å bruke å bruke nettleser, så må du sette opp WebDav. Har du satt alt opp riktig i brannmurer, ruter og gjort det nødvendige for at eventuelt ftp-domenet peker rett. Prøv med den eksterne IP-adressa di, fungerer det som det skal da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå