thai-mat Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hvorfor er det bare MODer som kan opprette poll? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 For da hadde det dukket opp en million poller om alt mellom himmel og jord. Jeg syns ihvertfall at det er greit at poller er litt gjennomtenkt. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det har vel noe å gjøre med at det ikke skal legges ut tull i poll-er? Eller at du endrer "utseendet" på tråden. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det er et valg som ble gjort en gang. Når emnet med ujevne mellomrom har vært oppe senere, har det ikke vært noen entydig stemning for endring, mange brukere er som Kontorstol skeptisk til konsekvensene. Når det er sagt sier vi bare unntaksvis nei til en poll, det må være fordi emnet i seg selv ikke er i tråd med reglene. Men kanskje får det at de må spørre en mod folk til å tenke seg om, slik at de mest tullete emnene siles ut av den grunn? Uansett, det er en ordning som brukere og mods flest synes er grei. Geir Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Veldig konservativ holdning til deg å være. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ville heller kalt det en logisk holdning. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 moderator teamtet er såpass aktivt at det ikke er et meget stort problem i mine øyne.. det hadde selvsagt ikke gjort noe om man kunne gjøre det selv, men det tror jeg ville blitt sterkt missbrukt. poller i hytt og pine.. lite ønskelig.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Uansett så er det ikke noe problem. Jeg har til gode å oppleve at et ønske om poll ikke har blitt innvilget når jeg kommer med det. Grei måte å unngå masse unødvendig tullball. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Enig med resten av folket. Behold det slik som det er. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Man kan ikke gi brukerne for mye makt. Makt er enkelt å misbruke når man er ute etter å lage kvalm. Det er flott sånn som vi har det nå. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Veldig flott slik det er i dag, hvor vi unngår problemstillingen med at trådstarter skulle ønske å endre på alternativene. Å gjøre slikt i en åpnet poll er uhørt. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Teknisk sett så er det teit at brukeren ikke kan opprette poll, men med tanke på behovet er vel det greit i praksis. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dette syns jeg ikke er "teit" i det hele tatt. Hva skal vi med så mye makt? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Makt og makt. Hvorfor ikke, mulighetene ligger i jo i programvaren så helt på jordet er iallefall ikke tanken. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Hva som ligger i programvaren og ikke har lite med saken å gjøre. Vi er i stand til å drepe og voldta, men det betyr ikke at det er det riktige å gjøre. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg håper at rating av brukere på Diksusjon.no forblir dødt, i all mulig fremtid. Endret 20. april 2009 av Mimir Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dette handler ikke om rating av brukere, det handler om hvorvidt brukere skal få opprette poll. Ja, det var saklig. Sammenligne det å velge å bruke en implementert funksjon med å voldta og drepe. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ha ha, blandet dette sammen med en annen tråd. Men jeg er like sterkt imot brukerpolls som rating. Det at funksjonen finnes betyr ikke at den er god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg