Gjest ØnskerVenner Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg er ei 13 år gammel jente (snart 14) som leter etter venner. På skolen min er det lite å plukke fra, hvis man ser på det slik at man må ha kontakter for å få fler venner når år nr. 2 er på vei. Jeg har ikke særlig med kontakter, og jeg har bare 2 gode venner og 2 som bare er OK. Siden jeg er så "liten" kan jeg ikke gå ut på byen for å sosialisere, og skolen er en lost cause. Man kan jo heller ikke "besøke" andre skoler for å sosialisere der. Er det en måte man kan få seg fler venner på? Kanskje en nettside eller et ungdomssted uten alkohol? Jeg setter pris på alle svar. Lenke til kommentar
lain Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det enkle svaret er gjerne hobby. Om det så er en eller annen form for sport, eller om så oppdrett av Perleugler. Hjelper gjerne at du deltar på noe som du har interesse for og ikke bare for å treffe folk, da det man deltar på, vil være en "enkel" fellesnevner man kan starte vennskap på. Det kan også være mulighet for å bli medlem i en diverse klubber i området. Filmklubb, musikkklubb, kortspillerklubb osv osv. Her må du selv være aktiv med å undersøke hvilke muligheter du har i ditt nærmiljø, og prøve å finne noe du tror kan være interessant for deg å være med på, også vil det gjerne komme venner på kjøpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå