cruzader Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 så et kabinett på performancePcs - lian li pc888 som jeg synest så ganske lekkert ut. ble laget februar om jeg ikke tar helt feil i et begrenset opplag, noen som har forslag til hvilken butikk jeg kan finne dette i? et par bildet av det: Lenke til kommentar
Toad Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 DAAAMN, DET var et STYGT kabinett Har dog ikke sett det i noen norske nettsjapper, så du må sikkert kjøpe fra utlandet om du vil/må ha det Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 synest det har bra potensiale med ny lakk men kun funnet en butikk som har det på lager for 650$ men sender bare til usa/canada. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det var jo litt lekkert da .. men er det verdt letingen/prisen? Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Sett en del reviews på det som ikke var helt gode, det var visstnok en del halvvegse løsninger der inne. Bit-tech tror jeg det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå