Christeven Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg syns ikke hun er for ung. En god vennine av meg på 15, hun er sammen med en gutt som blir 18 i år. De skal faktisk flytte sammen til sommeren Det er rett og slett sykt. En 15 åring som flytter sammen med en 18 åring, trist.. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 17 og 15? Pul i vei, husk gummi! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gjest1234_* Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 En kan ikke være for forsiktig om hun er under 16 år, foreldre kan være noe her vettu. Men la oss si, når han blir 18 og hun 16. Vil det aksepteres av foreldrene da? De vil jo helst ikke at "lille ungen" demmes skal rase avgårde i livet sitt, jenta vil de beholde et par år til. Hva tror dere? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Når jeg var 17 ble jeg også sammen med ei på 15. Vi er fortsatt sammen, og nå er jeg 24. Kjør på! Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kall meg gjerne rar, men jeg avviste nettopp ei som er 14 , og jeg er 16. Synes det blir litt merkelig å ha et forhold med ei som er 2 år yngre. Men som sagt så går jeg i 10'ende og hun i 8'ende, kan godt ha noe med påvirkninger fra andre å gjøre. Ikke spør meg, men synes det blir lit feil fordet Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kall meg gjerne rar, men jeg avviste nettopp ei som er 14 , og jeg er 16. Synes det blir litt merkelig å ha et forhold med ei som er 2 år yngre. Men som sagt så går jeg i 10'ende og hun i 8'ende, kan godt ha noe med påvirkninger fra andre å gjøre. Ikke spør meg, men synes det blir lit feil fordet Akkuratt rundt tenårene kan 2 år være mye, men blir man 18/19+ begynner slike forskjeller å skilles ut. Er begge i 20 årene har det nesten ingenting å si. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Der kan jeg være enig 100% Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 17 + 15 = Helt greit. Derimot så vær forsiktig med å legge langtidsplaner, pass på å kos dere sammen og ta ting sakte, om du har muligheten til å la være, vent med sex til hun er lovlig. Men selvsagt ønsker hun sex og tar initiativ til det så blir det opp til deg. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du har lite å stille opp med hvis du anmelder en 17åring som har sex med sin 15 år gamle kjæreste, så det er sagt... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg tipper tanken Malvado er inne på er at man ikke bør presse på for sex... Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Var egentlig ikke rettet mot han, er fullstendig enig med deg der MrLee. Jeg tenkte på noen begynte å blande inn den sexuelle lavalderen, og måtte være forsiktig med den. Jeg burde kanskje spandert på en quote. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Kall meg gjerne rar, men jeg avviste nettopp ei som er 14 , og jeg er 16. Synes det blir litt merkelig å ha et forhold med ei som er 2 år yngre. Men som sagt så går jeg i 10'ende og hun i 8'ende, kan godt ha noe med påvirkninger fra andre å gjøre. Ikke spør meg, men synes det blir lit feil fordet Jeg valgte dog å bli sammen med ei jente i akkurat samme posisjon. Men det varte ikke akkurat så lenge. Og det ville mest sannsynlig ikke gjort for din del heller. Forhold i den alderen er sjeldent seriøst for å si det sånn. Om du er redd for å bli mobbet for det så er det bare å gi motargumentet : Ja nå ser jeg ihvertfall hvem av vennene mine som støtter meg. Da holder de fleste kjeft. De som ikke gjør det er ikke noe å spare på uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå