Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jenta for ung? Jeg er 17, hun 15.

Gjest Guest_Whistler_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Gjest1234_*

En kan ikke være for forsiktig om hun er under 16 år, foreldre kan være noe her vettu. Men la oss si, når han blir 18 og hun 16. Vil det aksepteres av foreldrene da? De vil jo helst ikke at "lille ungen" demmes skal rase avgårde i livet sitt, jenta vil de beholde et par år til. Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Kall meg gjerne rar, men jeg avviste nettopp ei som er 14 , og jeg er 16. Synes det blir litt merkelig å ha et forhold med ei som er 2 år yngre. Men som sagt så går jeg i 10'ende og hun i 8'ende, kan godt ha noe med påvirkninger fra andre å gjøre. Ikke spør meg, men synes det blir lit feil fordet :p

Lenke til kommentar
Kall meg gjerne rar, men jeg avviste nettopp ei som er 14 , og jeg er 16. Synes det blir litt merkelig å ha et forhold med ei som er 2 år yngre. Men som sagt så går jeg i 10'ende og hun i 8'ende, kan godt ha noe med påvirkninger fra andre å gjøre. Ikke spør meg, men synes det blir lit feil fordet :p

Akkuratt rundt tenårene kan 2 år være mye, men blir man 18/19+ begynner slike forskjeller å skilles ut. Er begge i 20 årene har det nesten ingenting å si.

Lenke til kommentar

17 + 15 = Helt greit.

Derimot så vær forsiktig med å legge langtidsplaner, pass på å kos dere sammen og ta ting sakte, om du har muligheten til å la være, vent med sex til hun er lovlig. Men selvsagt ønsker hun sex og tar initiativ til det så blir det opp til deg.

Lenke til kommentar

Jeg valgte dog å bli sammen med ei jente i akkurat samme posisjon. Men det varte ikke akkurat så lenge. Og det ville mest sannsynlig ikke gjort for din del heller. Forhold i den alderen er sjeldent seriøst for å si det sånn. Om du er redd for å bli mobbet for det så er det bare å gi motargumentet : Ja nå ser jeg ihvertfall hvem av vennene mine som støtter meg.

Da holder de fleste kjeft. De som ikke gjør det er ikke noe å spare på uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...