Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jenta for ung? Jeg er 17, hun 15.

Gjest Guest_Whistler_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Whistler_*

Jeg lurer på en liten ting som har gnagd på meg litt. Må spørre dere folk her inne :)

Jeg er en gutt på 17 år, har begynt å prate med ei jente som er 15. (Hun er født i 1994, jeg i 1992),

og jeg har begynt å få følelser for henne, og hun har fått følelser for meg også.

Hun er en veldig søt jente, hun er veldig snill og vi prater veldig mye sammen. Jeg lurte egentlig bare om dette er litt... umoralskt med tanke på at hun er såpass ung? Eller går det greit sålenge hun (og jeg så klart) er voksne nok for et seriøst forhold? For det tror jeg hun er. Vi har ikke snakket om forhold helt enda, jeg vil vente litt å se om det utvikler seg noe mer.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke si at hun er for ung for deg hvis du/dere føler at dere er forelsket i hverandre og vil gå inn i et forhold :) Er en kompis av meg (16 år, 17 i år) som er sammen med ei på 15. Hun er ei voksen og moden jente, og de har vært sammen i over ett år uten problemer, så det er jo ikke helt umulig.

Lykke til med jenta di ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Flytte sammen, det er "unormal" vil jeg si. Nærmere sykt, for hu 15 år gamle jenta.

Flytte sammen, det er "unormal" vil jeg si. Nærmere sykt, for hu 15 år gamle jenta.
Lenke til kommentar

Ja, det vet jeg. Men det liksom et hus som er max 20 meter fra foreldrenes hus;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

En 25 år gammel kvinne\mann kan gi være sammen med en 45 år gammel kvinne\mann, det mener jeg er helt greit. Men hvis en 19 år gammel blir sammen med en 14 år gammel jenta, da kan vi si at det er en stor forskjell.

Ja, det vet jeg. Men det liksom et hus som er max 20 meter fra foreldrenes hus;)

Skjønner ikke hvordan foreldrene kan tillate det. Helt sykt.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan foreldrene kan tillate det. Helt sykt.

Du vet jo ikkje alt om henne heller da. De bor på et lite tettsted, der alle kjenner alle.

Er ganske normalt her vi kommer fra å flytte heimefra når vi er 15og16 år:)

men alle har jo sine meninger;)

Lenke til kommentar

Jeg holder på med en jente som er 16 år gammel, menst jeg er 19. Med en gang jeg begynte å snakke med henne og bli kjent så syntest jeg det var merkelig og alle vennene mine sa liksom at hun var for ung.

Men når eg er med henne så tenker jeg egentlig veldig lite på alderen og vi har det veldig kjekt sammen:) Er vell det som teller?;)

Lenke til kommentar

Alders forskjellen har liten betydning i det tilfelle der. Jeg er nå 28 år og min samboer er 23. Vi ble sammen for 8 år siden. Eneste jeg vil annbefale er å vente med sex til hun er 16. Eller ihvertfall være ytterst forsiktig. Man ender fort opp med rettsvesenet om man støter på feil personer. Selvom det er fullt frivillig fra hennes side.

Edit : og hvis noen lurte så ventet jeg. Ikke at jeg ville men hun gjorde det ;)

Endret av Revox
Lenke til kommentar
Gjest Guest_anders_*

Å flytte sammen med en 15-åring, hvorfor - og ikke mindst hvordan??

Nei det er da ikke noe problem 15 og 17 år, virker da ganske naturlig for meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...