Gå til innhold

hjelp til kjøp av speed-båt


Anbefalte innlegg

hei

 

er da en gutt på 16 år som da er veldig glad i fart.

er nå på søken etter en speed-båt, og da etter en som går fortest mulig med ca 15-30 hk.

skal helst være plass til 2.

 

har sett litt på:

- hurricane 370

- cyber 370

- bella arrow

- barracuda

 

hva er best av de?

hvis noen kunne sende meg en link til en Cyber 370 som er til salgs og ligger i møre og rømsdal hadde det vært strålende :D

håper og takker for svar.

 

mvh. Ole Kristian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du oppgi hvor mye du tenker i budsjett?

 

Jeg ville selv gått for en litt større båt som feks en hurricane 470, Phantom 17 -> 20 , Hydrolift T17 -> T20, Argo Cat 17 -> 20

 

Hvor stor vil du ha?

 

Siden du er 16 regner jeg med at kanskje budsjettet ikke er av det største. Jeg ville selv gått for en hurricane i en eller annen størrelse.

Lenke til kommentar

Hurricane og Cyber er den samme båten, (Cyber er nyere mod.) Ville ikke gått for bella arrow eller barracuda, da disse ofte er gammle og dårlig holdt. Personlig synes jeg også disse ser latterlig stygge ut! Ville gått for hurricane/cyber. De er utrolig kule, og går som et lyn! De er veldig populære, og derfor lette å få solgt senere.

 

PS: Sjekk også Winrace 12, Winrace 13 og Porch 3900 Gti

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
budsjettet ligger på ca. 40 000 kroner da det er hele familien (mes meg;p) som skal bruke den. alle er gkade i fart da xD

 

Da ville jeg nok heller valgt en åpen båt! Ser ikke for meg hele familien på tur i en cyber....

 

det er ikke lange turer det er snakk om, det er snakk om rally attmed kaia og slikt da ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...