Gå til innhold

Facebook fjernet et bilde fra min konto.

Anbefalte innlegg

Til min store overraskelse fikk jeg denne mailen fra Facebook: You uploaded a photo that violates our Terms of Use, and this photo has been removed. Facebook does not allow photos that attack an individual or group, or that contain nudity, drug use, violence, or other violations of the Terms of Use. These policies are designed to ensure Facebook remains a safe, secure and trusted environment for all users, including the many children who use the site.

Bildet det dreier seg om, er et bilde av en overkjørt fugl. Bildets tittel: Roadkill

Bildet ser dere her:

post-43539-1239583719_thumb.jpg

Bildet kan sikkert virke heslig og ekkelt på noen, men det vises uansett KUN for mine venner på fjesboka. Det er bare latterlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg lest retningslinjene til Facebook, men det er vel staben der som bestemmer hva som får bli.

Kan heller ikke se at det skulle være noe galt i det bildet der. Du kan jo alltids sende en mail og høre.

Er det btw du som har tatt det bildet? Sykt bra.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Bildet kan sikkert virke heslig og ekkelt på noen, men det vises uansett KUN for mine venner på fjesboka. Det er bare latterlig.

Hele Facebook er latterlig med tanke på hva man oppgir for å være kunde der.

Det er ikke ment som noe -facebook-er-så-dumme-kommentar-, men de har endel drøye retningslinjer.

Forsåvidt er ikke bilde ditt lenger heller, men facebook sitt.

Lenke til kommentar

På facebook er facebook gud. Det er ingen rettighet å få laste opp bilder på facebook, så hvis du skal gjøre det må du tilpasse deg administrasjonens bestemmelser. Tror det er mange som hadde fått en liten oppvekker hvis de leste avtalen man gjør når man lager en profil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...