Kenneth Solfjeld Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Til min store overraskelse fikk jeg denne mailen fra Facebook: You uploaded a photo that violates our Terms of Use, and this photo has been removed. Facebook does not allow photos that attack an individual or group, or that contain nudity, drug use, violence, or other violations of the Terms of Use. These policies are designed to ensure Facebook remains a safe, secure and trusted environment for all users, including the many children who use the site. Bildet det dreier seg om, er et bilde av en overkjørt fugl. Bildets tittel: Roadkill Bildet ser dere her: Bildet kan sikkert virke heslig og ekkelt på noen, men det vises uansett KUN for mine venner på fjesboka. Det er bare latterlig. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Nå har ikke jeg lest retningslinjene til Facebook, men det er vel staben der som bestemmer hva som får bli. Kan heller ikke se at det skulle være noe galt i det bildet der. Du kan jo alltids sende en mail og høre. Er det btw du som har tatt det bildet? Sykt bra. Endret 13. april 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Bildet kan sikkert virke heslig og ekkelt på noen, men det vises uansett KUN for mine venner på fjesboka. Det er bare latterlig. Hele Facebook er latterlig med tanke på hva man oppgir for å være kunde der. Det er ikke ment som noe -facebook-er-så-dumme-kommentar-, men de har endel drøye retningslinjer. Forsåvidt er ikke bilde ditt lenger heller, men facebook sitt. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Jeg tok dette bildet i fjor høst, og det har vel ligget på facebook profilen min like lenge. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Tilhører bildet Facebook, enda de slettet det? Må bare bøye meg i støvet for det bildet. Noe av det beste jeg noen sinne har sett! Endret 13. april 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Sies så... facebook eier bildene dine @ google Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er ikke så mye innom facebook, så dette var news to me Aldri noe opplastning på meg hvertfall .. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det er nok neppe facebook som fremhever akkuratt disse bestemmelsene, mer noen som faktisk gidder å lese det med liten skrift. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hmm. Facebook har ikke fjernet roadkill bildet mitt Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Kanskje det er noen av vennene dine som har rapportert bildet. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tenkte nøyaktig det samme som data_jepp. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 På facebook er facebook gud. Det er ingen rettighet å få laste opp bilder på facebook, så hvis du skal gjøre det må du tilpasse deg administrasjonens bestemmelser. Tror det er mange som hadde fått en liten oppvekker hvis de leste avtalen man gjør når man lager en profil. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Kanskje det er noen av vennene dine som har rapportert bildet. Det var da rart? Har da ingen venner som ikke tåler denslags? Men man kan aldri vite.. Endret 13. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Jeg tror de har en funksjon som overvåker cyberspace og som ser etter upassende ord. Roadkill er jo sammensatt av road og kill. Sistnevnte er nok upassende. Storebror ser deg.. Endret 13. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå