Perfidus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Vurderer å kjøpe Knaster urtetobakk for å prøve. Noen som har prøvd? Er det i det hele noe å røyke? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Uten hasj? .. Hehe, ja Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Røyke urter som ikke gjør deg noe som helst? Javel Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Utsette lungene for røyk uten noen som helst form for rus? Selv med rus er jo røyk noe man normalt sett vil unngå (vaporizers, etc.). Ser ikke helt vitsen. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Vet det høres merkelig ut, men jeg lurer på åssen det er fordi jeg skal blande knaster med en slags siurp man får kjøpt så jeg kan bruke det som frukttobakk til vannpipe. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvorfor ikke bare kjøpe frukt-tobakk da? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Hvorfor ikke bare kjøpe frukt-tobakk da? Fordi jeg ikke får kjøpt det rundt her jeg bor. Men knaster og "sirupen" får jeg kjøpt her. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Godt tips: Hvorfor røyke? Stay healthy Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Godt tips: Hvorfor røyke? Stay healthy Hehe, det var det da. Akkurat vannpipe synes jeg virker ganske harmløst så det kan jeg røyke en sjelden gang på fest osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå