Gå til innhold

Dead Rising - Er Infinity Mode umenneskelig?

Merk.

Anbefalte innlegg

God kveld hunder og andre vantro!

Jeg spiller for tiden Dead Rising, og har nettopp fullført Overtime Mode. Da blir som dere vet, Infinity Mode opplåst hvor det gjelder å overleve. Jeg skal prøve å få 5-days og 7-days survivor, men er det virkelig ikke mulig å lagre? Da må det eventuelt bli minst 14 timer spilling, og da er alle lasteskjermer ikke tatt med i beregningen. Har jeg da misforstått, slik at lagringspunkt eller -tider er begrenset, eller er denne modusen noe av det mest brutale vi har sett siden Battletoads. Mye strøm blir slukt, med mindre konsollen RRoD'er først

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant dette på xbox360achievements.org:

Playthrough 3

Achievements: 5 Day Survivor, 7 Day Survivor

This is not really a playthrough as it has to be done in a separate mode which you unlock during playthrough 2 (mode = infinity mode).

For these 2 you'll need a whole lot of time since you can't save at all and 1 day in-game is about 2 real life hours. So you'll need 16 hours at least(counted 2h for load screens and breaks).

Be sure to have a map and read up on all you can find before attempting this. I won't list everything here as there are numerous topics in the forum about this.

Så ja, det ser ut som du må sitte en stund :)

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare sette igjen Frank der du finner den første Uzien da? Eller der du finner katanaen? Også kun du finne på noe annet imens :p

Han kan det, men han frykter RROD, hvis han spiller så lenge.

Nei, han mister ett liv hvert minutt elns.

Lenke til kommentar

Ja, våpen er ikke noe problem. Jeg har Real Mega Buster. Den sultsaken i Infinity Mode kan også bli et problem. Litt kjipt å dø etter 12 timer spilling pga at Frank er en matmons, og har spist alt som er mulig.

Så nei, jeg driter i de 40GS. Er liksom ikke verdt tiden. Etter å ha spilt Infinty Mode må jeg likevel si at den er ganske genial. Det hele er veldig intenst som et zombieutbrudd skal være. Du er aldri trygg, og må planlegge hver "utflukt" veldig nøye. Awesome

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...