Gjest Guest_hmmm_* Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hei. For en stund siden ble jeg kjent med en jente. Jeg syns hun var veldig hyggelig. Vet ikke helt om jeg vil kalle meg forelsket, men hvertfall en viss grad. Men så er det slik at jeg allerede har dame. Jeg er veldig glad i hun, men når jeg tenker på jenta jeg møtte (hun som ikke er dama mi), føles det helt feil å være sammen med dama mi. Jeg har attpåtil mistet lysten på å runke. Det er litt merkelig da jeg var sinnsykt kåt like før jeg møtte jenta. Er dette naturlig? Hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Du bør dumpe kjæresten, og kjøre på med hun nye som fikk deg til å miste lysten på en jager. Det er heller ikke vanlig og miste lysten på å runke, du bør oppsøke en legen om problemet fortsetter Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Da jeg ble sammen med min eks sluttet lysten helt for å runke, noen som ikke sluttet før flere måneder etter at hun slo opp. Rytmen min ble helt ødelagt, og den er faktisk i dag (nesten et år senere) litt ødelagt. Det er nok pga kroppen din tror den skal få seg noe ekte (sex) at du ikke finner behovet for å tilfredsstille dette behovet manuelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Er du veldig bekymret over situasjonen rundt "damene"? Endret 12. april 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er du veldig bekymret over situasjonen rundt "damene"?Ja Dette føler jeg er vel så mye et spørsmål om følelser som om runking. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er du veldig bekymret over situasjonen rundt "damene"?Ja Dette føler jeg er vel så mye et spørsmål om følelser som om runking. Om du har det litt tungt og vanskelig nå så kan nok det gå hand i hand med minkende lyst. Prøv å få ordna opp i problemene dine så skal du nok se at du får lst til å runke igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg