Emilfight Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Vuderer å kjøpe ny sykkel. Har titta på noen og fant trek 6700 bra sykkel? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Sikkert en grei sykkel det. Jeg har dog litt fordommer mot Trek. Ubegrunnede sådan. Men av en eller annen grunn liker jeg dem bare ikke. Eneste jeg kan påpeke er at prisen kanskje var litt stiv med tanke på utstyr. Ta en titt på Specialized syklene. Det er knallgode sykler. Du bør også ta en titt på bruktmarkedet. Er masse gode sykler til salgs der. Jeg fant min sykkel på www.sykkeplassen.no ellers er www.finn.no et fint sted å se. Jeg endte opp med å gi 7500,- for en GT XCR2000 fulldempet med fullt XT utstyr og hydrauliske bremser. Er kjempefornøyd med det kjøpet! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Sjekk denne testen av Trek 6700 fra i fjor. Jeg mener det er et veldig godt kjøp i 10 lapper-klassen. Lenke til kommentar
Emilfight Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Gary Fisher X-Caliber er den bedre en Trek 6700? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Sjekk denne testen av Trek 6700 fra i fjor. Jeg mener det er et veldig godt kjøp i 10 lapper-klassen. Den så litt bedre ut ja. Så nå at den testen jeg fant var helt fra 2002. 08 modellen var en del bedre utstyrt. Slett ikke verst den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå