oysron Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Har et Olympus E-500 speilreflekskamera, som jeg har lyst til å kjøpe et nytt objektiv til. men hvordan vet jeg at jeg får et objektiv som passer? eller må jeg kjøpe olympus sine objektiver for å være sikker på at de skal plasse? hvordan kan jeg finne ut om de passer eller ikke? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Har et Olympus E-500 speilreflekskamera, som jeg har lyst til å kjøpe et nytt objektiv til. men hvordan vet jeg at jeg får et objektiv som passer? eller må jeg kjøpe olympus sine objektiver for å være sikker på at de skal plasse? hvordan kan jeg finne ut om de passer eller ikke? Du kan kjøpe Olympus (Olympus kaller sine originale objektiver for Zuiko), Panasonic eller Leica da alle disse tre benytter 4/3 systemet. Sigma produserer også noen av sine objektiver til 4/3 systemet. Hva slags objektiv du bør kjøpe (vidvinkel, fast, zoom, tele osv..) kommer an på hva du skal bruke objektivet til, hvor kresen du er på bildekvalitet, hva du har fra før og hva budsjettet er Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Alle disse 4/3-objektivene passer: https://prisguiden.no/vis_kategori.php?ca...ering=min_price Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå