Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forhold over, ønsker og komme i et nytt et.


Gjest neeext!

Anbefalte innlegg

Gjest neeext!

Heiii,

 

Rett før helgen ble det slutt mellom meg og dama.

Fant ut hvor godt det egentlig var og være i et forhold, og hvor godt det var og ha noen og være glad i, så ønsker og komme i ett nytt forhold..

 

Problemet mitt er at dette var mitt første seriøse forhold ever, og jeg er veldig sjenert, og har dårlig selvtillit.

Er 17 år gammel.

 

Hva gjør jeg nå? Har ikke peiling på hvor jeg kan finne en potensiell kjæreste nå.. På skolen jeg går på, er 90% gutter, og de resisterende 10% er uaktuelle.

 

Er som sagt 17 år, og sliter litt nå :p

 

Tips og råd? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å ha kjæreste bare for å ha kjæreste er ikke vits. Det er som å pule rundt for å få selvtillit.

 

Sjekk ut PUA tråden, eller bare google pick up artist. Sett deg inn i det og prøv det ut, og om alle jentene på skolen din er uaktuelle. så lurer jeg på hva som gjør de det? For om du har dårlig selvtillit men går for det beste. Så skal du ha lykke til.

 

PUA bruker du bare for å lære deg å skape liv og sosiale vibber rundt deg, da kommer selvtilliten.

 

Å ha kjæreste bare for å ha kjæreste er ikke vits. Det er som å pule rundt for å få selvtillit.

 

Sjekk ut PUA tråden, eller bare google pick up artist. Sett deg inn i det og prøv det ut, og om alle jentene på skolen din er uaktuelle. så lurer jeg på hva som gjør de det? For om du har dårlig selvtillit men går for det beste. Så skal du ha lykke til.

 

PUA bruker du bare for å lære deg å skape liv og sosiale vibber rundt deg, da kommer selvtilliten.

Lenke til kommentar

Takk for svar :)

 

Jeg vil ha kjæreste fordi jeg merket hvor kjipt det var og være singel, og hvor godt det var og ha noen og være glad i, og som er glad i deg :)

 

De på min skole er uaktuelle p.g.a jeg ikke har sjangs, så tenkte ikke slik du trodde, nei ;)

 

Skal sjekke ut PUA-tråden litt, ja:)

Lenke til kommentar
Er som sagt 17 år, og sliter litt nå :p

Du føler du kommer til å dø ensom og forlatt om du ikke finner deg ei innen rimelig tid, eller? Du har jo akkurat begynt, 17 år er jo ingenting. Du kan jo ikke engang dra på byen..

90% av alle på skolen din er gutter? Hva med vennene deres, er de også gutter? Det tviler jeg sterkt på. Og hvis det er nærhet du trenger så heng rundt med vennene dine, jeg antar de er som alle andre 17-åringer som flyr etter damene etter barnetvtid. Jo flere jenter du støter på med vennene dine, og jo mer du tar kontakt du får med jenter (på tomannshånd) jo mer selvtillit får du til du finner "drømmedama". Hvis jeg skulle ha gitt deg ett råd nå, ta kontakt med alle jentene du støter på og flørt villt til du lærer deg opplegget. Nærhet og "kos" trenger du ikke en kjæreste til, det får du til slutt uansett.

Lenke til kommentar
De på min skole er uaktuelle p.g.a jeg ikke har sjangs, så tenkte ikke slik du trodde, nei ;)

Den tanken slår du fra deg NÅ! Ja, jeg mener NÅ MED EN GANG! Jeg tenkte sånn selv en gang i tiden og nå i ettertid så er det bare noe forbanna tull! Kanskje det høres urimelig ut i ditt eget hode ved første øyekast, men i ettertid så vil du se at jeg har rett.

Lenke til kommentar
Takk for svar :)

 

Jeg vil ha kjæreste fordi jeg merket hvor kjipt det var og være singel, og hvor godt det var og ha noen og være glad i, og som er glad i deg :)

 

De på min skole er uaktuelle p.g.a jeg ikke har sjangs, så tenkte ikke slik du trodde, nei ;)

 

Skal sjekke ut PUA-tråden litt, ja:)

 

La det få litt tid du. Når du er singel så får du mye bedre tid til venner og alt annet som kjæresten din "tok" fra deg. Meget kjedelig i starten, men det går over ;)

Lenke til kommentar
Å ha kjæreste bare for å ha kjæreste er ikke vits. Det er som å pule rundt for å få selvtillit.

 

Sjekk ut PUA tråden, eller bare google pick up artist. Sett deg inn i det og prøv det ut, og om alle jentene på skolen din er uaktuelle. så lurer jeg på hva som gjør de det? For om du har dårlig selvtillit men går for det beste. Så skal du ha lykke til.

 

Selv de dyktigste PUA'ene påstår ikke de kan få "alle", og om du vil ha noe suksess med det øvre sjiktet av det motsatte kjønn, må du antakeligvis gå til steg som gir deg høyere sosial verdi.

 

Penger eller makt er en god start. Makt er like greit sosialt som fysisk definert.

Og med noen år på treningsstudio bak deg, skal du ikke se bort ifra at mye av jobben gjør seg selv før du engang åpner kjeften. Det vil overraske deg hvor mange banale idioter som drar damer utelukkende på bakgrunn av at de tar seg godt ut ved bassengkanten.

 

Men søk opp Wayne Elise på internett, og les boka hans. Av alle de såkalte PUA'ene, er han den med de mest jordnære metodene etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...