Klette Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Var på seminar under TG om Unix/BSD/Linux stuff.. Da hadde han som hadde kurset ports på sin rh maskin.. Noen som vet hvor man får tak i det? Vet at det finnes apt4rpm, men må si jeg liker ports bedre... Lenke til kommentar
whoi Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Emerge er ikke en del av ports, det er en del av portage fra Gentoo. Det er jo fritt tilgjengelig, men jeg har aldri sett noen guider for å installere portage på redhat. Hvorfor bruke portage på redhat, istedenfor å bruke Gentoo? Han ene fyren som holdt kurs på TG kjører Gentoo ihvertfall, han er moderator på Gentoo forumet. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Fikk ikke opp Xfree86 i Gentoo.. egen confa kernel + nvidia = ikke sant Lenke til kommentar
whoi Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Fikk ikke opp Xfree86 i Gentoo.. egen confa kernel + nvidia = ikke sant Jeg har egen-confa kernel og nvidia skjermkort. Ingen problemer her. Forumet til Gentoo er veldig bra, masse informasjon hvis man søker, og hvis man ikke finner svar, så er det mange hyggelige folk der. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Fikk ikke opp Xfree86 i Gentoo.. egen confa kernel + nvidia = ikke sant Default unmasked XFree86 versjon i gentoo er nå 4.3.0, kanskje du bør vurdere et comeback.... Lenke til kommentar
Klette Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 bleh, ikke nå... tentamens uker først så får vi se.... Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Emerge i RH blir jo for dumt uansett. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Emerge er digg da.... Fikk meg inn i gentoo igjen ja, men denne gangen med suksess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå