Gå til innhold

Gaming PC passer delene sammen? Lag til kabinett

Anbefalte innlegg

xf9lqp.jpg

Dette er for min kamerat, jeg sa til han at alt dette passer siden jeg har akkurart samme som han ,bare at jeg har 4870x2 skjermkort.

Jeg anbefalte han dette siden den har gjort vidunder på min maskin, han har tenkt å gå crossifre med det skjermkortet etterhvert, og etter benchmarks jeg har lest så yter 4890 1 gig ganske bra, og regner med da at 2 av de vil yte enda bedre, og hvis ikke bedre enn min (forhåpentligvis ikke xD)

noen forslag til kabinett og andre deler som kanskje mangler?

(jeg har antec twelve hundred)

takk for at dere tar tid til å lese dette og eventuelt svare tilbake til oss ;)

Endret av amir90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ihvertfall si at mitt ATI 4890 (faktisk samme kortet du har satt opp) yter fantastisk godt! Bare vær obs på at kortet har et høyt støynivå om du har et sårt øre for data-støy. Et godt tips er skikkelig lydisolert kabinett ;)

Du har et hav bedre CPU enn hva jeg kjører til den også (E6400 @3,2GHz), så tror du vil få god flyt i de aller fleste scenarioer med et slikt kort de nærmeste årene ihvertfall.

-Øivind-

Lenke til kommentar

Har ikke noe annet enn og si at det var drit stygt og mega harry :\

Men delene passer nok inni der. Men det kommer nok til og bli den værste bråkemaskinen som er lagd. Alt er jo bare pleksiglass. Ikke tett i det hele tatt.

Det blir i hvert fall ikke et vel-isolert kabinett.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Personlig ville eg nok gå for eit Nvidia Geforce gtx 275 kort, i stedet for det du har satt opp. Og dersom du skal kjøre sli er det nok eit beire kjøp med eit 295.

Akkurat for øyeblikket er Nvidia kongen på haugen, og ytelse tester har vist at 275 har bedre ytelse enn 4890.

Lenke til kommentar
Personlig ville eg nok gå for eit Nvidia Geforce gtx 275 kort, i stedet for det du har satt opp. Og dersom du skal kjøre sli er det nok eit beire kjøp med eit 295.

Akkurat for øyeblikket er Nvidia kongen på haugen, og ytelse tester har vist at 275 har bedre ytelse enn 4890.

forskjellig fra spill til spill, noen ganger vinner den enne og noen ganger den andre

Lenke til kommentar

forskjellig fra spill til spill, noen ganger vinner den enne og noen ganger den andre

Sant sant, men kortene kan klokkes også, og der kom ATI sin versjon sinnsykt godt ut, og ved skalering i CF på de nye kortene fra ATI i forhold til GTX kortene fra NVIDIA i SLI, er det vel ingen konkurranse fra NVIDIA per dags dato heller. Nå har jeg ikke lest "ALLE" testene, men lest nok til at jeg selv valgte 4890 pga dette for fremtidig oppgradering med et tilsvarende kort når behovet melder seg. (Ting kan endre seg frem til da såklart, men bedre føre var enn etter snar ;) )

Lenke til kommentar

Sant sant, men kortene kan klokkes også, og der kom ATI sin versjon sinnsykt godt ut, og ved skalering i CF på de nye kortene fra ATI i forhold til GTX kortene fra NVIDIA i SLI, er det vel ingen konkurranse fra NVIDIA per dags dato heller. Nå har jeg ikke lest "ALLE" testene, men lest nok til at jeg selv valgte 4890 pga dette for fremtidig oppgradering med et tilsvarende kort når behovet melder seg. (Ting kan endre seg frem til da såklart, men bedre føre var enn etter snar ;) )

ok, nice å høre :)

forresten kan skjermkort klokkes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...