Inge90 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hei Jeg flashet biosen på mitt Sapphire Radeon HD 3870 her forleden. Vet det var domt men la oss ikke henge oss opp i det. Som sagt skulle jeg flashe bios, og det gikk galt. Fikk svart skjerm, så satte i mitt andre Radeon 3870, og det rare er at i "device manager" under skjermkort så står det "Radeon HD 3870 og Radeon HD 4550 xD. Ble litt overassket når jeg fikk se det. Har lest litt rundt på nettet og prøvd forskjellige ting, men uten hell. Det har blitt foreslått med booting av floppy-disk, noe jeg da ikke har. Så nå er jeg uten ideer hva som kan hjelpe, så jeg håper på noen gode ideer her Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Du har fortsatt mulighet til å redde ditt gammle Skjermkort, om du tok vare på orginal biosen, eventuelt laster ned en bios som er helt lik. For å redde det må du ha 2 skjermkort, 1 til til å starte flashprogrammet med, og når du er inne der må du velge det andre skjermkortet med den ødlagte biosen, så er det bare å flashe. Har selv gjort dette på et kort jeg flasha som blei feil flasha, kortet funker som fjell i dag finner ikke akkuratt guiden jeg brukte, men søk litt på googe som "graphic card flash fail" eller noe i den duren. Link til en del bioser Endret 13. april 2009 av super_1990 Lenke til kommentar
Inge90 Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Jeg har et tilsvarende Radeon 3870. Kan jeg bruke det når jeg skal flashe det andre? Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 ja regner med det så lenge du kan ha begge i stamtidig, du må bare huske å få flash programmet til å velge ditt feil flasha kort. god guid på åssen du skal gjøre det bare husk å velg riktig skjermkort når du begynner å flashe om du kjører kortene i corssfire kan det hende du må ta av crossfire brua for å kjøre kortene spearat, er ikke helt sikker på det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå