Gå til innhold

Flashet Sapphire Radeon HD 3870

Inge90

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg flashet biosen på mitt Sapphire Radeon HD 3870 her forleden. Vet det var domt :p men la oss ikke henge oss opp i det. Som sagt skulle jeg flashe bios, og det gikk galt. Fikk svart skjerm, så satte i mitt andre Radeon 3870, og det rare er at i "device manager" under skjermkort så står det "Radeon HD 3870 og Radeon HD 4550 xD. Ble litt overassket når jeg fikk se det. Har lest litt rundt på nettet og prøvd forskjellige ting, men uten hell. Det har blitt foreslått med booting av floppy-disk, noe jeg da ikke har. Så nå er jeg uten ideer hva som kan hjelpe, så jeg håper på noen gode ideer her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har fortsatt mulighet til å redde ditt gammle Skjermkort, om du tok vare på orginal biosen, eventuelt laster ned en bios som er helt lik.

For å redde det må du ha 2 skjermkort, 1 til til å starte flashprogrammet med, og når du er inne der må du velge det andre skjermkortet med den ødlagte biosen, så er det bare å flashe.

Har selv gjort dette på et kort jeg flasha som blei feil flasha, kortet funker som fjell i dag ;)

finner ikke akkuratt guiden jeg brukte, men søk litt på googe som "graphic card flash fail" eller noe i den duren.

Link til en del bioser

Endret av super_1990
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...