Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tiltaksløs, når det gjelder det sosiale

Gjest Tiltaksløs

Anbefalte innlegg

Gjest Tiltaksløs

Jeg er i begynnelsen av 20-åra, aldri hatt dame, ingen skikkelige venner, annet enn bekjente jeg prater med i ny og ne, på skolen, bussen, butikken. Mistet kontakten med mange, pga. de har flytta og slik. Bor på en avsides/øde plass med få innbyggere, med få muligheter for å komme meg inn til en større by for å møte folk på kveldstid, men studerer i en by. Jeg har alltid likt å være for meg selv, er jeg hos "venner" føler jeg at jeg gjør det for deres skyld, for å være sosial og ikke for min egen del, men nå har jeg heller aldri hatt en skikkelig venn jeg kan snakke alt om. Har noen få gode "nett-venner", som jeg kan prate med alt om. Det setter jeg pris på, men annet enn det er jeg totalt tiltaksløs, gidder/orker ikke å få venner eller dame. Jeg trener, har en mer eller mindre stabil jobb, der jeg møter mye folk, og når jeg kommer hjem så vil jeg helst bare sove. Er lite ute og fester, men er ikke avholds. Har god selvtilitt og er fornøyd med meg selv og utseendet mitt.

Eneste muligheten jeg ser er å flytte, føler meg fanget i situasjonen jeg er i. Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Tiltaksløs

Kan forøvrig nevne at jeg har ingen til få problemer med å snakke med damer, men det har blitt med det, aldri blitt noe mer

Lenke til kommentar

Hmm.. hvis innstillingen er på plass, og du ikke har noen problemer med å møte folk, så kan muligheten være å flytte på seg. Enten midlertidig eller permanent.

Kan det være en mulighet å fortsette studiet ditt på en skole som har samme linjen, i en større by f.eks.?

Lenke til kommentar
Gjest Tiltaksløs

Forsåvidt, men det er vel for sent nå, iom. den 15. var i går. Mulig det går ann med spesial søknader i ettertid? Er for usikker rett og slett, på hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...