blackeyedragon Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg har lest guiden om hvordan man åpner en amd athlon xp, men jeg skjønner den ikke. Hva skal jeg gjøre eller skal jeg bare kjøpe " XP Unlock kit" på netconnection som er i tilbehør for kjølere. Trenger hjelp virkelig. Derfor takk til alle svar !!! Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 tull å kaste bort penger på slikt, på en slik drittbutikk også. gå på clas ohlson eller biltema og kjøp bilrute reperasjonskit (sølvlakk) og instrumentskrujern (til å påføre med) samt noe superlim og vanlig scotchtape (du har sikkert i huset) for å maskere med, så er du sikret for laaaand til og maaangen prosessorer framover. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 tull å kaste bort penger på slikt, på en slik drittbutikk også. Vedder at du bare sier det fordi du har "hørt" noe dårlig om netconnection.. Du har ingen konkrete bevis selv ? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 jo det har jeg. det er grundig dokumentert i tråder http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...4541&highlight= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå