Gå til innhold

Skal kjøpe iphone, hvilken abonement vil lønne seg? HJEELP!

Anbefalte innlegg

Jeg har nå bestemt meg å følge bølgen, å kjøpe meg Iphone 8G 3G, men jeg aner ikke hvilke abonement som lønner seg best for meg. Jeg sender ganske mange meldinger, og ringer en god del, men ikke så alt for mye. Jeg er ikke så opptatt av å ha med så mye mb på abonementet, så det kommer på det samme. Men jeg er student, og vil ikke betale så alt for mye når jeg kjøper telefonen, og ikke ha over 1000 i mnd i telefonregning heller. Help meeee!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nå bestemt meg å følge bølgen, å kjøpe meg Iphone 8G 3G, men jeg aner ikke hvilke abonement som lønner seg best for meg. Jeg sender ganske mange meldinger, og ringer en god del, men ikke så alt for mye. Jeg er ikke så opptatt av å ha med så mye mb på abonementet, så det kommer på det samme. Men jeg er student, og vil ikke betale så alt for mye når jeg kjøper telefonen, og ikke ha over 1000 i mnd i telefonregning heller. Help meeee!

Ikke skaff deg en dyr Iphone, behold heller den gamle mobilen og ring med den og skaff Ipod

Lenke til kommentar

Det er absolutt intet grunnlag for å tro at det skal komme noen ny versjon i sommer.I stedet for å skrive tull om ikke å kjøpe iPhone eller vente med det uten grunnlag, hva med å svare på det trådstarter faktisk spør om?

iPhone fra NetCom kommer med abonnement som er laget for at du skal bruke en god del penger. Hvis du har et beskjedent mobilforbruk burde du kanskje heller kjøpe iPhone'n brukt/ulåst og skaffe et abonnement fra One Call eller en av de andre rimelige operatørene.

Ta en titt på http://www.telepriser.no/ Der kan du taste inn ditt forbruk og se hvordan NetCom sine iPhone-abonnement tar seg ut prismessig for ditt forbruk.

Lykke til!

-s

Lenke til kommentar
Det er absolutt intet grunnlag for å tro at det skal komme noen ny versjon i sommer.I stedet for å skrive tull om ikke å kjøpe iPhone eller vente med det uten grunnlag, hva med å svare på det trådstarter faktisk spør om?

Det er 95% sikkert at det kommer en ny iPhone til sommeren. Jeg er så sikker at om det ikke skjer, så skal jeg sende deg en snickers i posten.

Og det har jo noe med det trådstarter spør om.

Lenke til kommentar

Det er vel strengt tatt absolutt et grunnlag til å tro at det kommer en ny en til sommeren. Med alle rykter og "avsløringer" som har vært til nå kan jeg ikke helt skjønne at du mener det ikke er noe grunnlag for å tro at det kommer en ny modell. Det er heller ikke urelevant å komme med dette i en slik tråd.

iPhone fra NetCom kommer med abonnement som er laget for at du skal bruke en god del penger. Hvis du har et beskjedent mobilforbruk burde du kanskje heller kjøpe iPhone'n brukt/ulåst og skaffe et abonnement fra One Call eller en av de andre rimelige operatørene.

Det er bedre å kjøpe Iphone fra en forhandler som Telenor eller Netcom for så å bryte abonnementet, enn det er å kjøpe Iphone ubrukt og ulåst, til en langt høyere pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...