Zapticon Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Satt her og spelte kort med ein gjeng no, og kom til å lure på kvifor det står "J" på knikt-kortet? Nokon som veit? Svært så nysjerrig. Edit: Er vel ein tråd for slike finurlege spørsmål kom eg på no, men kjekt om nokon svarar likevel Endret 12. april 2009 av Zapticon Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) "Knekt" på engelsk er vel "Jack". EDIT: Dette er vel tråden du tenker på. Endret 12. april 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Jack? Åh, kunne eg aldri ha tenkt meg. Tenkjer alltid på knekt som knight, men det er jo feil. Vel, takk skal du ha Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Slik jeg har forstått det så refererer "Jack" til menigmann i samfunnet. Litt som "Ola Nordmann". Endret 12. april 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Edit: Er vel ein tråd for slike finurlege spørsmål kom eg på no, men kjekt om nokon svarar likevel Stenger denne tråden med henhold til refererte lenke(-r), fra Mimir. Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om dette temaet. Debattanter oppfordres til å forsette der. Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg