MuLtiPoWa Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hjelp.. har en cp2500 som restarter seg av seg selv etter en stund.Når jeg har clockket den til 2,2GHz så henger den seg.. Noen som vet hva det kan være??? Kan det være at jeg har for liten psu??? den er på 220watt.. Hilsen en nybegynner til og clockke?? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Sjekk signaturen min! Helt stabilt her. Har du gitt CPU og RAM nok spenning? Lenke til kommentar
MuLtiPoWa Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 tror ikke det er varmen.. den ligger rundt 50 grader.. men jeg ble fortalt at jeg ikke skulle stille opp spenningen.. dette kunne ødelegge cpu.. Lenke til kommentar
GunBuster Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Tja, anng. å spenne til litt rundt cpu, så tror jeg ikke det skulle være så farlig...bare ikke gå helt bananas hvis du ikke vet hva du sriver med, den som intet våger intet vinne xsant? Sjekk i en eller annen motherboard monitor eller noe om spenningene i data'n din ligger der de skal være (at 12V er er 12V etc.) Hvis de ligger mye under må du nok skifte strømforsyning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå