tigergutten Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hei,lurte på hvilke program dere anbefaler for snakking over internett. Har selv prøvd Teamsound, men hatt endel problemer med dette. Har også hørt om RogerWilco, men ikke fått testet dette. Noen som har erfaring? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Netmeeting? Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Msn Messenger eller Trillian og mIRC for bare taste-chat. Lenke til kommentar
Runner Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Vil anbefale deg teamspeak. Kan lastes ned gratis fra http://www.teamspeak.org/download.php?op=v...wdownload&cid=3 Dette er både en server.exe og en client.exe du må ha...altså kjør serveren og logg inn på den med clienten. Er masse bra funksjoner på TS2, lydkvaliteten er bra på de ulike codecs. Har brukt dette programmet i lenger tid innen clan kamper og det fungerer meget bra for oss. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Thanx runner, skal prøve det. Hørtes lignende ut slik som Teamsound,bare håper det er mer stabilt. Og jeg mente selvsagt tale, ikke chat mac1334... Lenke til kommentar
eught Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Synes ventrilo er det med best lydkvalitet. Deretter er min favoritt Microsoft Gamevoice (man kan laste ned GameVoice Share, gratisversjon, for de som ikke har hardware gamevoice). Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Roger Wilco funker helt kurant... Har testa det over en lengre tid Lenke til kommentar
sonic boy Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 har prøvd litt forskjellig, og jeg bruker nå yahoo messenger. det funker bra gjennom firewall og alt som er... har til og med en handsfree-funksjon som faktisk funker...ikke dumt.. Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 roger wilco.. har testet det jeg også, kan brukes under spill også.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Vel vil bare si at teamspeak er overlegen mot rogerwilco. Teamspeak er noe jeg virkelig anbefaler. Det kan ta noen minutter å sette seg inn i hvordan man driver server versionen, for så å logge seg inn på serveren med clienten. Men når dette er gjort tviler jeg ikke på at du blir fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå