Kimelimm Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hei! Er det et alternativt program til Powerpoint? Jeg mener å huske jeg hadde et som het noe på 3-4 bokstaver hvor du kunne ha animasjonbakgrunner osv(en jordklode som snurret rundt osv) er det noen som vet om noen program/metoder så man kan lage mer dymaniske og interaktive presentasjoner? Lenke til kommentar
krimol Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei! Er det et alternativt program til Powerpoint? Jeg mener å huske jeg hadde et som het noe på 3-4 bokstaver hvor du kunne ha animasjonbakgrunner osv(en jordklode som snurret rundt osv) er det noen som vet om noen program/metoder så man kan lage mer dymaniske og interaktive presentasjoner? www.sliderocket.com er vell et godt alternativ Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Det så greit ut Takk for det Vet du om noe flere? Lenke til kommentar
krimol Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det så greit ut Takk for det Vet du om noe flere? http://www.dinside.no/781547/denne-banker-powerpoint øverst på artikkelen er der nevnt noen andre alternativer Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Takk for det også. Men er det noen som er i programform og ikke web basert? Lenke til kommentar
krimol Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Takk for det også. Men er det noen som er i programform og ikke web basert? Det vet jeg desverre ikke;/ men web basert er meget praktisk, siden du kan logge inn hvor som helst i verden så sleppe en å ha med seg minnepinne hele tiden Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Vel, jeg skulle likt å hatt et mer avansert program i programform... Husker IKKE hva det het... detj eg brukte, men takk som hjelper iallefall Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er det Prezi du tenker på? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Det var ikke akuratt den, men den så bra ut! Takk for at du tipset meg om den Bare å komme med flere forslag om dere kommer på noe : ) Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Dette er foreksempel en slik jeg vil lage: Lenke til kommentar
krimol Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Adobe Flash Professional er et program som kan lage dette. Det kalles Flash, noe som du ser titt og ofte i nettleseren din (beveglige bilder, reklamer osv.) Har selv ikke prøvd dette, men har hørt at det er ganske avansert..;/ Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Jeg kan litt flash, så jeg kan jo forsøke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå