ole_marius Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 fant et lite motiv som jeg syntes var litt spesielt, dog så har jeg et litt dårlig kamera så bildet er litt uklart , men kom gjerne med litt kritikk Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Fint komponert. Morsomt at den er fastfrosset slik, stilig med refleksjoner i isen. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Syns det var stilig. Bildekvaliteten var det heller ikke noe å si på, det er ikke helt skarpt, men for min del er det mer enn brukbart. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Godt sett og utnyttet motiv! Bildet er fint både for refleksjonen av fjellet i isen, og morsomt for sparken som har frosset fast i det speilbildet. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 13. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 så bra at dere liker det, skal prøve i sommer å knipse noen flere bilder rundt hytteområdet mitt om jeg finner noen motiver som er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå