vidarv Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Skal ha fraktet 2 svære pakker (høgtalere) fra oslo til trondheim. dem veier ca 30kg hver (60kg) dim(1000,400,200) pr stk... noen som vet hva dette vil koste hos posten? Jeg har prøvd å finne ut av alternativer.. Noen som har brukt Tollpost, Nor-cargo eller Linjegods før? Hvordan funker det med dem ang henting og utlevering... og gjerne priser.. skulle gjerne hatt levering på døren... Vet at dette er dataforum, men sikkert mange hifi-fantaster også her som har peiling... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hva med å: 1) Ringe posten og spørre? 2) Ringe tollpost og spørre? 3) Ringe Linjegods og spørre? 4) Ringe Nor-Cargo og spørre? 5) Ringe lokale fraktselskaper og spørre? Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 ringte norcargo- dem skulle ha 364+moms , men da må jeg levere dem hos dem, og hente dem på terminalen her selv... men 451kr er akseptabelt... --- forhørte meg også med tollpost.. Der møtte jeg ei dame som hørtes rimelig dopa ut, ikke kødd engang, hun må ha vært høg på ett eller annen. så sløv og ukonsentrert har jeg alldri møtt en kontordame på tlf før, hun prøvde til og med å være morsom, med en lang og sløv etterfølgende latter... ikke direkte bra for førsteinntrykket til tollpost... men til sak: dem var ganske mye dyrere.. skulle ha 521 for hovedfrakt+221 i privat-tillegg = 554+moms , men full service og utkjøring/henting av varer ble det ca 950 inkl. moms... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå