tomsi42 Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Kjettinger på en landbruksmaskin... Tom Lenke til kommentar
Taters Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 For noen detaljer! Spennende bilder! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Flotte lenkebilder det der ja RandiA Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Er ikke så mye å si på bildene, men for min del holdt det egentlig med ett bilde. De manglet på en måte det lille ekstra for at en serie skulle bli interessant nok. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Av disse tre er det siste min favoritt, mye mulig fordi jeg ser en diagonal i det. Detaljene i dekket er interessante og svært dekorative. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Noen virkelig gode bilder du har her, og også jeg har nr. 3 som en favoritt. Det er rett og slett nydelig! Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Interessant motiv. Falt for det første siden det ligger ganske nært en harmonisk trekantinndeling, sans diagonal. Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Flotte bilder. Vet ikke helt hvem som falt mest i smak. Like "sprø" alle sammen. Jeg får følelsen av grov hud (gummien) under lenkene. Nesten dinosaur-aktig... Du har et blikk for mye rart, Tom :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå