Data_Timon Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Hei. Jeg har en musikk oppgave på skolen og jeg lurer på en del ting. 1) hva er forskjellen på et mellomspill og en solo? 2) hvilken takt går Sweet child o’mine i ? håper jeg får svar Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 1) Er det ikke sånn at mellomspill er det flere som spiller, mens i solo er det bare en som spiller? 2) Vet ikke Bare tipper nå, men har du ikke musikkboka di eller så kan du prøve google Lenke til kommentar
mathos Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 (endret) 1) Et mellomspill er et sammenbindende ledd i en større komposisjon (også kjent som bridge), mens en solo er et musikkstykke som utføres av en person (evt. med annen musikk i bakgrunnen). 2) EDIT: Perrern under. Endret 12. april 2009 av mathos Lenke til kommentar
B25S Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Littegrann OT: hehehe Her så har ikke 9. trinn faget musikk Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Littegrann OT: hehehe Her så har ikke 9. trinn faget musikk Ikke her heller, og for å være ærlig er det sikkelig dritt fag......... Lenke til kommentar
B25S Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Littegrann OT: hehehe Her så har ikke 9. trinn faget musikk Ikke her heller, og for å være ærlig er det sikkelig dritt fag......... Heeelt enig. Men jeg er kun enig fordi jeg har hatt noen forferdelige drittlærere der (og her oppe så har alle ungdomsskoleklassene samme musikklærere), så jeg får nok dem til neste år (da skal vi vel ha 1 time musikk i uka). Blir en skammelig stygg karakter som kommer til å stå i kontrast til alt annet den Musikkarakteren når den kommer på vitnemålet. Er synd det skal være sånn. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Tuller dere? Mange år siden jeg har hatt musikk på skolen, men gøy var det. Praktisk talt fritime Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 jeg ville sagt at Sweet child o' mine går i 4/4. altså fire fjeredeler. Lenke til kommentar
Data_Timon Skrevet 12. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå