Gå til innhold

Nytt kabinett, trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg et kabinett, og har en stund vurdert Lian Li PC8BScandV3 eller Antec Performance One P182. Dog har jeg ikke peil om hvilket av disse som er best, eller om det er tilsvarende kabinett i samme prisklasse som er bedre.

Budsjettet er på 1500 kr.

Kabinettet skal huse x58 MB, i7 920, og GTX 975/985, så gode varmeegenskaper samt plass er viktig.

At det er støysvakt er også et viktig kriterie...

Videre driter jeg i lys og sånt, vil helst bare ha et "plain" kabinett(frøkenen godtar neppe disco i stua). De overnevnte kriteriene er dog de absolutt viktigste.

Så kjør debatt folkens, hva bør jeg velge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig om det ikke brenner under føttene på deg, ville jeg ventet på P193 eller P183

Er kjøling og støynivå viktig, ville jeg sett på P193. Ettersom større vifter ofte betyr bedre luftflyt og lavere støynivå. Dessverre er det ingen Norske butikker som har dette kabinettet i salg enda, og jeg kan dermed ikke helt vite hva slags prisnivå dette kabinettet har.

Om venting ikke er din greie. Kan du vurdere Antec P182 + 2x TriCool vifter ekstra. Sette alle dise på "low" setting vil gi godkjent luftflyt, og du må lytte godt etter for å høre kabinettviftene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...