Kentinho Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hei! De ringte meg fra Hæren i slutten av mars fordi de lurte på om jeg var interessert i å søke befalskolen. Han mannen jeg snakket med fylte ut et skjema mens vi snakkes på telefonen og han skulle sende det til meg for underskrift og eventuelle endringer. Saken er at jeg enda ikke har fått noe skjema, men fått sms fra dem. "Forsvaret: Takk for søknaden! Du vil motta søknad i retur (post) for videre utfylling og returnering av vedlegg." Fikk meldingen 1. april, nesten to uker siden. Er det slik at jeg har søkt og bare skal finpusse søknaden? Hvis man kommer inn, må man dra da? Når er det man må bestemme seg? Og hva slags vedlegg er det de forventer? Lenke til kommentar
storkers Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 hørtes jo nesten ut som om han hadde sendt søknaden uten at du hadde skrevet under..ring vpv (vernepliktsverket) og spørr..de vet vell kansje hvem du ska ringe til,hvis de selv ikke kan svare deg. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Skal sende elektronisk søknad før fristen går ut i natt, men er jo utrolig mye å velge i. Er det noen her som har egne erfaringer? Er mest lysten på luftforsvaret og hæren. Hadde vært hyggelig om noen her inne kunne fortelle om hvordan dere opplevde de forskjellige grenene Lenke til kommentar
Gresskar Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg ble ringt opp siste året på vgs og de spurte om jeg ville søke på flygerskolen, han jeg snakket med var så overbevisende at jeg gjorde det. Men han fylte ut søknaden for meg, og jeg måtte ikke skrive under (ringte inn senere og sa at jeg ikke ville inn alikevell siden det var for tidlig for min del). Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Nedtellingen på mil.no er endret på, så det ser ut til at jeg har hele morgendagen å tenke på. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Søknad over nett? Mente jeg leste at du måtte søke med via brev, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Samme har skjedd her, utfylt per telefon, men jeg fikk beskjed om at jeg ville få en del 2 i posten innen et par uker. Det er nå gått iallfall tre uker, og ingen ting har dukket opp, så jeg prøvde den nettbaserte søknaden, som ikke vil gjennom. Får opp beskjed på slutten om en feil, men ikke hva. Kan jeg regne med at alt er i orden? Jaja, får ring vpv i morra og høre. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvor finner dere denne nettbaserte søknaden? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Hvor finner dere denne nettbaserte søknaden? Helt til venstre Lenke til kommentar
c-c-cloud Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Samme har skjedd her, utfylt per telefon, men jeg fikk beskjed om at jeg ville få en del 2 i posten innen et par uker. Det er nå gått iallfall tre uker, og ingen ting har dukket opp, så jeg prøvde den nettbaserte søknaden, som ikke vil gjennom. Får opp beskjed på slutten om en feil, men ikke hva. Kan jeg regne med at alt er i orden? Jaja, får ring vpv i morra og høre. Prøv i IE, fungerer ikke i firefox hos meg. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Hva er det dere andre har søkt/tenkt å søke da? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Merket det her også. Fikk ikke valgt linje og område i firefox, men Safari funket fint. Tenker det blir noe i hæren for meg, må bare tenke litt mer. Er uansett stygt redd for at jeg er i for dårlig form, ettersom jeg først nå har innsett at jeg må stå på! Endret 14. april 2009 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Merket det her også. Fikk ikke valgt linje og område i firefox, men Safari funket fint Det står jo når du trykker deg inn på nettsøknaden at den bare fungerer optimalt med IE og Safari. Lenke til kommentar
c-c-cloud Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva er det dere andre har søkt/tenkt å søke da? Kav/mekinf på førstevalg, GSV på andre. Det er egentlig kun de to jeg har lyst å komme inn på. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Prøv i IE, fungerer ikke i firefox hos meg. Brukte IE da det sto at det var anbefalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå