MoozeBlaster Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) bare for morro skyld. Endret 12. april 2009 av datating Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Er bare et problem: Filmen funker ikke. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Er bare et problem: Filmen funker ikke. funker for meg. prøv igjen da Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Bra sang, men videoen var ikke noe særlig å skryte av.. Neste gang må du ha raskere klipp for å gjøre det mer spennende. Det er vanlig å ha omkring 400 klipp i en gjennomsnitts musikkvideo. Utsnittene dine er også kjedelige, altfor mange klipp med total utsnitt. Gå nærmere, og ikke plasser objektene i midten hele tia. Effekter er også viktig i en musikkvideo, de fleste nye redigeringsprogram innen film har mange enkle måter å gjøre filmen kulere på. Ble mye kritikk her, så vil bruke denne linja til å skryte av sangen. Den var chill Endret 12. april 2009 av iPlex Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Bra sang, men videoen var ikke noe særlig å skryte av.. Neste gang må du ha raskere klipp for å gjøre det mer spennende. Det er vanlig å ha omkring 400 klipp i en gjennomsnitts musikkvideo. Utsnittene dine er også kjedelige, altfor mange klipp med total utsnitt. Gå nærmere, og ikke plasser objektene i midten hele tia. Effekter er også viktig i en musikkvideo, de fleste nye redigeringsprogram innen film har mange enkle måter å gjøre filmen kulere på. Ble mye kritikk her, så vil bruke denne linja til å skryte av sangen. Den var chill ZZZZzzz--- Hehe dette skulle ikke være eye candy for film-nerder. Bare en useriøs video vi laget. men takk for ros for låta. Den skulle iallefall være seriøs. Sjekk ut youtube kanalen min om du liker elektronisk musikk. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Bra låt men videoen din var utrolig kjedelig. ZZZZzzz--- Hehe dette skulle ikke være eye candy for film-nerder. Bare en useriøs video vi laget. Sånt her provoserer da du spør etter kritikk, eller dom da som du selv formulerer det. Du får ett seriøst svar fra en bruker, da svarer man rett å slett ikke sånt! Endret 12. april 2009 av mreinha Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Dette var desverre en flau og kjedelig opplevelse. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Bra låt men videoen din var utrolig kjedelig. ZZZZzzz--- Hehe dette skulle ikke være eye candy for film-nerder. Bare en useriøs video vi laget. Sånt her provoserer da du spør etter kritikk, eller dom da som du selv formulerer det. Du får ett seriøst svar fra en bruker, da svarer man rett å slett ikke sånt! hehe tåler man ikke mer enn dette så er det da ikke mitt problem. slapp av man. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Istedet for å gå i forsvarsstilling når du får kritikk på egenproduksjon, så kan du jo heller ta kritikken du selv ber om. Endret 12. april 2009 av Cpt Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Istedet for å gå i forsvarsstilling når du får kritikk på egenproduksjon, så kan du jo heller ta kritikken du selv ber om. Jeg går verken i forsvar eller ber om kritikk. Jeg bare forklarer at denne bare ble laget for morro skyld. Hehe at det er mulig å mistolke. Skjerp dere. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Du spurte om en dom, jeg gav deg en dom og overkjørte videoen din med forslag du kunne tatt ibruk for at den skulle blitt bedre. Du tok ikke imot kritikken, men heller avviste den, ergo du gikk i forsvar. Hva er det du forventer av folk da, siden du vil ha deres dom? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Måten du formulerer deg på gjør att det er enkelt å feil tolke det hele. Håper virkelig du ser att når du ber om kritikk å får ett seriøst og bra svar så svarer man ikke "ZZZZZZZZZZ bla bla bla det var ikke ment for nerder bla bla bla" Sånne som deg gjør att folk ikke ønsker å kritisere andres verk nettopp fordi det er lite hyggelig å få sånne svar når man prøver å hjelpe noen. Ta tak i det som har blitt sagt, lag en ny film å se hvordan kritikken blir da Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Måten du formulerer deg på gjør att det er enkelt å feil tolke det hele.Håper virkelig du ser att når du ber om kritikk å får ett seriøst og bra svar så svarer man ikke "ZZZZZZZZZZ bla bla bla det var ikke ment for nerder bla bla bla" Sånne som deg gjør att folk ikke ønsker å kritisere andres verk nettopp fordi det er lite hyggelig å få sånne svar når man prøver å hjelpe noen. Ta tak i det som har blitt sagt, lag en ny film å se hvordan kritikken blir da jeg er ingen film-lager. Sånne som meg... hehe hvem er det egentlig som er verst her? mitt ydmyke tips er å ikke vær så sinnsykt hårsåre.. iallefall ikke på internett. god påske til dere da. kom dere ut i fin-været. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det er jo ganske tydelig at du ikke tåler kritikk at all. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Måten du formulerer deg på gjør att det er enkelt å feil tolke det hele.Håper virkelig du ser att når du ber om kritikk å får ett seriøst og bra svar så svarer man ikke "ZZZZZZZZZZ bla bla bla det var ikke ment for nerder bla bla bla" Sånne som deg gjør att folk ikke ønsker å kritisere andres verk nettopp fordi det er lite hyggelig å få sånne svar når man prøver å hjelpe noen. Ta tak i det som har blitt sagt, lag en ny film å se hvordan kritikken blir da jeg er ingen film-lager. Sånne som meg... hehe hvem er det egentlig som er verst her? mitt ydmyke tips er å ikke vær så sinnsykt hårsåre.. iallefall ikke på internett. god påske til dere da. kom dere ut i fin-været. Jeg blir faenmeg rimelig forbanna på måten du oppfører deg! "Spesielt ikke på internet", så er det liksom greit å være badboy bak tastaturet og kalle hele forumet for nerder som må komme seg ut i sola? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 aiai.. frister ikke å slenge inn mye konstruktiv kritikk nå lenger.. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Måten du formulerer deg på gjør att det er enkelt å feil tolke det hele.Håper virkelig du ser att når du ber om kritikk å får ett seriøst og bra svar så svarer man ikke "ZZZZZZZZZZ bla bla bla det var ikke ment for nerder bla bla bla" Sånne som deg gjør att folk ikke ønsker å kritisere andres verk nettopp fordi det er lite hyggelig å få sånne svar når man prøver å hjelpe noen. Ta tak i det som har blitt sagt, lag en ny film å se hvordan kritikken blir da jeg er ingen film-lager. Sånne som meg... hehe hvem er det egentlig som er verst her? mitt ydmyke tips er å ikke vær så sinnsykt hårsåre.. iallefall ikke på internett. god påske til dere da. kom dere ut i fin-været. Jeg blir faenmeg rimelig forbanna på måten du oppfører deg! "Spesielt ikke på internet", så er det liksom greit å være badboy bak tastaturet og kalle hele forumet for nerder som må komme seg ut i sola? hehe ingen er bad-asser bak tastaturer. men det finnes vel de som håpløst prøver seg. ikke bli forbannet. det er en bortkaster følelse. aiai.. frister ikke å slenge inn mye konstruktiv kritikk nå lenger.. aiai... uffa meg.. vel jeg skal nok klare å overleve det. Som sagt: JEG SPURTE IKKE ETTER KRITIKK UANSETT. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) EG SPURTE IKKE ETTER KRITIKK UANSETT. harhar.gif du spurte etter en "dom". bra eller dårlig med andre ord. Endret 13. april 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) aiai... uffa meg.. vel jeg skal nok klare å overleve det. Som sagt: JEG SPURTE IKKE ETTER KRITIKK UANSETT. Du kan si hva du vil, men når tråden heter "hjemmeladet musikkvideo:hva er din dom?" så må du nesten forvente å få en "dom". Innse det. Videoen var ikke bra. Heller ikke svarene du kommer med i etterkant av "dommen". Endret 13. april 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg kjenner jeg blir fryktelig sint over oppførselen din, folkeskikk er noe dritt? Foreslår att til neste gang du lager en video så beholder du den for deg selv:)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg