Gå til innhold

Pavesi gokart til 13000 eller TM gokart til 12000? Begge er 125cc 2001mod

AM6

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er i et lite dilemma nå.

En kollega skal selge en gokart (topkart) med Pavesi motor, 125cc, 2001mod.

Har så og si avtalt kjøp med han for 13.000,-, er vist flere som er interesserte i å kjøpe den for 15.000,- påstår han, men siden jeg er kollega av han så ville han selge den til meg for 13.000,-.

Sist jeg var å tittet på gokarten så så jeg at sylinderen var sveiset, ifølge han var det sprukket skyllekanal og at det ikke har noen betydning da den er godt sveiset og brukt med i ettertid.

Følger kun med tralle og regndekk til gokarten.

Finner likedan gokarter på nettet til 10.000,- :S http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14487502

Bestekompisen hans skal selge en likedan, forskjellen er at det er en TM motor.

Her følger det også med ekstra ramme + ekstra motor og alt som trengs til å bygge en ekstra gokart, alt i deler.

Han vil ha 12.000,-

Hva bør jeg gjøre? Bør jeg bekymre meg for sprekka på sylinder? TM eller Pavesi? *aldri hørt om TM*

Håper på innspill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TM er enklere å få tak i deler til...

TM er motorfabrikatet det brukes mest av i norge.. Jeg kjører med en TM K9b motor.

Finn ut hvilken av motorene til TM det er ( K7, K9a,b,c ? ) så skal jeg plapre mer.

Også er det en fullt brukbar gokart tråd rett under her ;)

Endret av TMK9B
Lenke til kommentar
TM er enklere å få tak i deler til...

TM er motorfabrikatet det brukes mest av i norge.. Jeg kjører med en TM K9b motor.

Finn ut hvilken av motorene til TM det er ( K7, K9a,b,c ? ) så skal jeg plapre mer.

Også er det en fullt brukbar gokart tråd rett under her ;)

Hei du.

Tusen takk for svar.

Skal finne ut hvilken TM det er :) Ifølge han ene jeg skal "handle" av så er det samme motor på de 2 jeg står i mellom... Altså, TM og Pavesi = Same shit. :S

Lenke til kommentar
Sjekk kartservice.no ...han driver med TM.. Hør om han har deler til K8... isåfall hadde jeg gått for det i stedet for pavesi.. Det er stress å få orginalstempler til pavesi her i landet..

Okei. Takker for tips! :)

Får vel høre med han før jeg tar den endelige avgjørelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...