Melodii Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Er det noen som har handlet her? Har lyst til å handle her, men jeg er ganske skeptisk til å handle på internett. Noen som har erfaringer herfra? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Helt trgt å handle derfra, ingen grunn til å være skeptisk. Har selv handlet derfra og hadde ingen problemer, vet at mange andre her på forumet deler mine erfaringer og. Lenke til kommentar
Melodii Skrevet 12. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Forresten, hva koster frakten? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Om jeg husker riktig kom frakten på rundt 350kr. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Har kun gode erfaringer fra ASOS =) Lenke til kommentar
Melodii Skrevet 12. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Om jeg husker riktig kom frakten på rundt 350kr. Seriøst? Så sinnsykt dyrt! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Det var veldig dyr frakt tidligere. Nå er den blitt betraktelig satt ned. Jeg betalte bare 40kr sist. Lenke til kommentar
Melodii Skrevet 12. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Det var veldig dyr frakt tidligere. Nå er den blitt betraktelig satt ned. Jeg betalte bare 40kr sist. Okei. Når jeg skal betale, kommer det opp hvor mye frakten vil koste da? Orker ikke betale flere hundre kroner på frakt Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Fint å høre at alle har gode erfaringer, jeg har selv lyst på et par ting derfra. Men har vært litt skeptisk frem til nå Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Det var veldig dyr frakt tidligere. Nå er den blitt betraktelig satt ned. Jeg betalte bare 40kr sist. Okei. Når jeg skal betale, kommer det opp hvor mye frakten vil koste da? Orker ikke betale flere hundre kroner på frakt Det kommer opp i handlevognen hvor mye som er frakt ja. Men husk at du må betale toll over 200 kr. Har bare positive erfaringer med denne nettsiden. Lenke til kommentar
Melodii Skrevet 12. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Det var veldig dyr frakt tidligere. Nå er den blitt betraktelig satt ned. Jeg betalte bare 40kr sist. Okei. Når jeg skal betale, kommer det opp hvor mye frakten vil koste da? Orker ikke betale flere hundre kroner på frakt Det kommer opp i handlevognen hvor mye som er frakt ja. Men husk at du må betale toll over 200 kr. Har bare positive erfaringer med denne nettsiden. Så da vil frakt og toll til sammen komme på cirka 500 kroner? :S Sykt Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Hva din personlige frakt vet jeg ikke. Tollbeløpet betaler du når du henter pakken. Så hva summen blir vet jeg ikke. Eneste jeg vet er at frakten til Norge nå er mye mindre enn tidligere. Lenke til kommentar
Melodii Skrevet 12. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Hva din personlige frakt vet jeg ikke. Tollbeløpet betaler du når du henter pakken. Så hva summen blir vet jeg ikke. Eneste jeg vet er at frakten til Norge nå er mye mindre enn tidligere. Okei, den er grei Tusen takk for all hjelp!! Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Så da vil frakt og toll til sammen komme på cirka 500 kroner? :S Sykt Nei. Du betaler 25% moms hvis du kjøper ting for over 200 kr. Og fraktprisen er som Snublefot sa, mye lavere nå enn tidligere. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Siden frakten ikke er så mye nå så lønner det seg av å til å dele opp pakken i to. De gangene jeg har kjøpt sminke der i fra har jeg gjort det. Slipper også å vente så lenge på pakken da. Regn litt på det så finner du fort ut hva som er billigst. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Nei. Du betaler 25% moms hvis du kjøper ting for over 200 kr. Og fraktprisen er som Snublefot sa, mye lavere nå enn tidligere. Nei. Merverdiavgift på 25 % skal betales uansett. Tollgebyr utgår derimot hvis verdien på varen er under 200 kroner. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Nei. Du betaler 25% moms hvis du kjøper ting for over 200 kr. Og fraktprisen er som Snublefot sa, mye lavere nå enn tidligere. Nei. Merverdiavgift på 25 % skal betales uansett. Tollgebyr utgår derimot hvis verdien på varen er under 200 kroner. "- Reglene er helt greie. Bestiller du en vare til maksimalt 200 kroner, skal du ikke betale toll og moms." http://www.dinside.no/31906/tolltull-til-side Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Varer under 200 kroner er toll- og avgiftsfrie Du må betale merverdiavgift på 25 prosent for alle varer som importeres. Merverdiavgift skal betales selv om varen er tollfri eller fri for særavgift. Netthandel: import av varer kjøpt på Internett Redigert: Når jeg leste det én gang til, ser jeg at jeg har misforstått det toll.no sier. Under 200 kroner slipper man mva, men mva skal betales på tollfrie varer når de er over 200 kroner. Liste over varer som er tollfrie finnes på lenken til toll.no. Endret 13. april 2009 av Mikachu Lenke til kommentar
Melodii Skrevet 14. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Varer under 200 kroner er toll- og avgiftsfrie Du må betale merverdiavgift på 25 prosent for alle varer som importeres. Merverdiavgift skal betales selv om varen er tollfri eller fri for særavgift. Netthandel: import av varer kjøpt på Internett Redigert: Når jeg leste det én gang til, ser jeg at jeg har misforstått det toll.no sier. Under 200 kroner slipper man mva, men mva skal betales på tollfrie varer når de er over 200 kroner. Liste over varer som er tollfrie finnes på lenken til toll.no. Aah, okei..Leste litt der nå.. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå