ChristR Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) I en A2 ser jeg en person som vil ha en svært lite drivstofftørst bil. I en Prius ser jeg en person som er en miljøtulling. :-) I en A2 ser jeg en misfornøyd person på vei til verkstedet. I en prius ser jeg en person som ler av han i A2`en. Men han i Priusen hører ikke at han selv ler, fordi det bråker så mye i den billige interiørplasten, og av veistøy. Dessuten har han ryggproblemer av de ukomfortable setene, så kiropraktorregninga blir høy. Endret 15. april 2009 av Rs125 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Men han i Priusen hører ikke at han selv ler, fordi det bråker så mye i den billige interiørplasten, og av veistøy.Dessuten har han ryggproblemer av de ukomfortable setene, så kiropraktorregninga blir høy. hahaha Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Bare jeg slipper betale så mye på reprasjoner. Klarer dere virkelig og plassere en A2 i den kategorien der?? Selv med en knekt rygg i en prius ser jeg han le høyt nok så det synger etter i A2`en. Med alle varsel lamper og ulyder blir det helt diskotek inni der. Så ser A2 eieren løpe ut av bilen for og danse tekno, men han prøver bare og rive av seg håret og sparker rundt i grusen. Jeg ser prius eieren le enda høyere når A2 eieren finner ut at han ikke har mer hår igjen. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Top Gear hadde en test der de satte en Toyota Prius opp mot en BMW M3. Prius'en skulle kjøre det den klarte - mens M3'en skulle følge etter. Se filmen hos Youtube Toyota Prius Hybrid on the race track as fast as possible with a new BMW M3 Sedan following behind at the same pace. Ten laps later, guess what? The Prius did 17.2 UK MPG (14.3 US MPG) while the M3 Sedan 19.4 UK MPG (16.2 US MPG)! Not that anyone will drive a Prius like that, but it does go to show you that fuel economy isn’t always only about the vehicle you drive, but it’s also about how you drive Kilde: http://carscoop.blogspot.com/2008/06/2008-...ercar-fuel.html Endret 17. april 2009 av haggbard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå