_sindre_ Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Endret 12. april 2009 av _sindre_ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Bildet var veldig fint, slange hodet er klart, mens resten er uklar. Jeg likte det veldig godt PS! Husk å sette BK: i emne tittel! Natrich Endret 12. april 2009 av Natrich Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 12. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Takker for kommentar, BK er lagdt til i emnetittel. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Bildet var flott d. Personlig skulle jeg helst hatt d noe klarere litt lengre bakover, men det ser bra ut slik også. Og når det kommer til selve dyret så må jeg si det var en flott liten slange. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 12. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Jepp, var en veldig fin slange. Noe litt morsomt med denne var dessuten at den kom krypende ut av ventilasjonsannlegget på landroveren Brukte maks zoom (400mm) på bildet, for jeg ville holde litt avstand da den var hissig, og det var ikke anbefalt å bli bitt, selv om jeg tror at den ikke var dødelig Ser at det helt klart kunne vært fint med høyere dybdeskarphet. Endret 12. april 2009 av _sindre_ Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Etter å ha sett dette bildet bestemte jeg meg for å bruke en feriedag å stikke på en slangeutstilling i ålesund.Så får vi se om jeg får til noen bra bilder da. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Haha, herlig bilde. Det som løftet det for min del, var det fantastiske bokeh spillet i skinnet til slangen. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Jeg hadde fått buksevann av å ta dette bildet...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå