hairball Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) har lenge hatt xfx 8800 gtx 768mb og meget fornøyd med det, det drar det mestem crysis også med full pupp, men da blir det veldig varm, og det har krasjet noen ganger under det.(crysis warhead var det ikke noe problemer med, men grafikkmotoren var jo også optimalisert bedre) Hvordan er det nye NVIDIA GeForce GTX 260 kortet i forhold til varme og kraft, vil dette være noe spes bedre enn xfx 8800 gtx 768mb? I henhold til spilling, spiller mye tunge spill. Endret 12. april 2009 av hairball Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 jeg gikk fra 16-17fps til 27-28fps i crysis på very high da jeg byttet ut min 8800 gtx til gtx 260 black edition. merket også at de andre spillene jeg spiller gikk mye bedre! Lenke til kommentar
hairball Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 det er bra, har lest at en del av 200 serien kortene har mye problemer, stemmer dette? Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Gikk fra 8800GTX til 260 for en stund siden, og sistnevnte er vesentlig kraftigere. Merker det bra i Crysis (har ingen konkrete tall å komme med dessverre, les tester). Det er jo ikke galt med litt mer minne også til slike spill, særlig om du skal forsøke 2xAA. 260 overklokker også svært bra, har økt frekvensene 15-20%. Forsøkte aldri å overklokke 8800-kortet mitt. Strømsparefunksjonen er også noe som er vesentlig bedre på 260, etter hva jeg vet. Kortet koster nå under 1500 enkelte steder, det synes jeg er en svært god pris, med tanke på at Crysis kom for en god stund siden og tilsvarende ytelse kostet mange tusen kroner mer. Det har jo ikke kommet mange andre spill som er tilsvarende krevende siden den gang, så pris/ytelse vinner du masse på. Beklager rotete innlegg, er fortsatt småruset. det er bra, har lest at en del av 200 serien kortene har mye problemer, stemmer dette? Jeg har ikke merket noen problemer med dette kortet. Endret 13. april 2009 av flopflop Lenke til kommentar
hairball Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 takker for innlegget, spennende skal lese litt mere rundt dette kortet. jeg har byttet ut kjølere og vifter på min 8800gtxm under load ligger den på ca 79 og 65 ideal. men dette kortet er jo kjent for å bli vedlig varmt, så hva ligger 260 på, har lyst å senke den generelle tempen i kassa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå