Noskool Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hei, jeg har et prosjekt om baptisme på skolen nå. Jeg prøver å finne kjennetegn, forskjeller osv. Jeg vet alt om dåpen innen baptisme, men jeg har ikke funnet noe bra stoff som handler om begravelse, bryllup og konfirmasjon. Har baptistene noe spessielt syn på det? Er det noen av de de ikke praktiserer eller gjør annerledes? Jeg har framføring denne uka og trenger svar så snart som mulig. Takk:) Lenke til kommentar
Noskool Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Hei, jeg har et prosjekt om baptisme på skolen nå. Jeg prøver å finne kjennetegn, forskjeller osv. Jeg vet alt om dåpen innen baptisme, men jeg har ikke funnet noe bra stoff som handler om begravelse, bryllup og konfirmasjon. Har baptistene noe spessielt syn på det? Er det noen av de de ikke praktiserer eller gjør annerledes? Jeg har framføring denne uka og trenger svar så snart som mulig. Takk:) Vi har framføring i morgen, så hadde vært supert med svar så fort som mulig:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå