Edstro Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hei. Jeg bruker denne linken når jeg skal sjekke hva oljeprisen er. Nå har det stoppet helt opp. Er det pga det er påske? Å hva tid får jeg se utviklingen igjen? USA åpner igjen i morgen. Da vill det gjerne vere logisk at det var mulig å se utviklingen klokken 00:00 i natt? Lenke til kommentar
investor Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Olje handles på børsen og har fri i helgene Det finnes flere typer olje og handles på forskjellige børser på forskjellige tidspunkt. Brent som du viser til åpner mandag morgen 08:15 og stenger om kvelden 22:00 Norsk tid. Så er det også kontrakt perioder du må ta hensyn til da er tidene litt anderledes. Er ikke 100% at jeg husker tidene for denne typen olje rett, handler ikke i denne typen selv. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Ja. Jeg har kjøpt olje warranter. Da er det vel prisen på brent jeg skal se på? Etter det jeg har fått med meg har det steget en god del de siste dagene. Lenke til kommentar
investor Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 En warrant kan like godt være basert på crude som brent eller andre olje sorter... det må du finne ut hos utstederen av warranten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå