Leif Øyvind Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Hei, jeg har to spørsmål. 1: Hvor finner vi SURF på pokemon (Pokemon leafgren & Firered) 2: Går det an og pare pokemonen (e)?. (Pokemon leafgren & Firered) Takk på forhond Endret 12. april 2009 av Leif Øyvind Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Du får surf i Safari Zone når du finner et "hidden house" helt innerst og snakker med en fyr innenfor. Når du sier å parre, mener du "breeding" for å få egg? I så fall skjer det først ved Day Care på Island 4. I linek nedenfor får du en full guide til hvordan du bruker Day Care fullt ut. Trenger du mer hjelp med Pokemon, bare se her: http://www.gamefaqs.com/portable/gbadvance/game/918915.html Gamefaqs kan også brukes til hvilke som helst andre spill. Endret 12. april 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
Leif Øyvind Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Du får surf i Safari Zone når du finner et "hidden house" helt innerst og snakker med en fyr innenfor. Når du sier å parre, mener du "breeding" for å få egg? I så fall skjer det først ved Day Care på Island 4. I linek nedenfor får du en full guide til hvordan du bruker Day Care fullt ut. Trenger du mer hjelp med Pokemon, bare se her: http://www.gamefaqs.com/portable/gbadvance/game/918915.html Gamefaqs kan også brukes til hvilke som helst andre spill. Takk for hjelpen, mn jeg har et spørsmål til deg: Pokemonen(e) Mine em hører liksom ikke på meg, dem tar ike angrep. En digglet, slo snolex i lv 35. digglet var i 17. Hvofer vil dem ikke ta angrapa?? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Du har vel ikke riktig Gym Badge? Om du har fått tak i en Snorlax via trading ellernoe, så vil den ikke høre på deg før du har fått en Gym Badge som lar Pokemon opp til lvl 60 høre på deg. Etter den siste gymbadgen kan de være hvilket lvl du vil. Lenke til kommentar
Leif Øyvind Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Du har vel ikke riktig Gym Badge? Om du har fått tak i en Snorlax via trading ellernoe, så vil den ikke høre på deg før du har fått en Gym Badge som lar Pokemon opp til lvl 60 høre på deg. Etter den siste gymbadgen kan de være hvilket lvl du vil. Okei. men INGEN av pokemonene mine vil gjøre det som jeg velger at dem skal gjøre. Ikke begynnelse pokemonen en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå