Gå til innhold

Forskjell telenor privat og bedrift?


Anbefalte innlegg

Er i den heldige situasjon at jeg har kontor i samme bygg som jeg bor. Da jeg la inn bredbånd så gikk jeg for et telenor bedrift abonnement (ADSL 4000/600 kbit/s)som jeg bruker også privat.

Da dette er relativt dyrt sammenlignet med et telenor privat abonnement så har jeg prøvd å finne ut hva som er forskjellen. Noen sier det er dyrere pga noe webhotell/domene som er inkludert, andre sier det er fordi på en bedriftslinje så er det 1-50 istedet for 1-500 som det er på en telenor privat linje..? (fått ulike tall oppgitt, håper dere skjønner hva jeg mener)

 

mvh Stein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

E-post utsending(antall før du blir blokket for spammer) og

Supporten er det jeg kommer på i farten som pleier å være generele forskjell på priv. og bed.

 

Og så vil de grafse mer av bedrifter som normalt har mer penger å ratte med.

 

Er derimot _mange_ mindre bedrifter som bruker priv. abb.

Lenke til kommentar

Er som youcef sier hovedsaklig.

Kanskje det viktigste om du trenger internet i din daglige drift på jobb, er at om du har bedrift og linja går ned, og det er teknisk feil hos telenor, er det helt andre krav til responstid og fiks enn om du har privat.

 

Kort sagt. Kan du leve uten internet på jobb et par 3 dager, gå privat, om ikke behold bedrift.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Overbooking på privatlinjer er jo også et problem.. desverre

Har hatt det problemet her jeg bor (med Telenor). De lovte oss så og så høy hastighet, men får bare halvparten fordi de har fyllt opp sentralen her. Men, nå driver de å herper asfalten i sykkelstien her fordi vi skal få fibernett :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...